Wpis z mikrobloga

Mirki drogie motocyklowe. Każdy moduje. Więcej lub mniej. I oczywistym jest, że trzeba wymienić wydech. Szczególnie tak brzydki jak standardowy hondowski.
Oczywiście mierzyłem w marki akro, yoshi, może two ale... przez przypadek znalazłem włoską firmę SC-Procject. Nizbyt znana i popularna okazało się, że współpracuje z teamami z Moto GP i zaczęły się przewijać nazwiska: Capirossi, Spies, Puniet, Barbera... No jeśli ktoś robi takie wydechy to nie mogą być złe.
Jest też parę filmów na yt i imo brzmią interesująco. Tak bardzo, że nawet lepiej niż akro :]
Także, ten tego zamówienie złożone (przecena z 660 ojro na 440 - cebula motzno) i teraz czekać na kuriera te długie tygodnie mi pozostało.
Może dobrze moze źle - zobaczymy. Podoba mi się klasyczny styl, carbon, wszystko co potrzeba jest dołączone do wydechu, homologacja EU by być legalnym na drodze ect.
Unboxing i test dźwięku i głośności wkrótce.
#motocykle #jofielmoduje #bojowka1000cc #honda ##!$%@?
Jofiel - Mirki drogie motocyklowe. Każdy moduje. Więcej lub mniej. I oczywistym jest,...

źródło: comment_kZM0ucfeaMuClsvBmEHWvaommbcMvfQF.jpg

Pobierz
  • 14
@stoi_nastacji: Po czym wnosisz?
@passwd: Homologacja jest, że możesz go używać na drodze. I nie ma podstaw by się czepiać, że jest nielegalny. A głośność to inna bajka :) Max 96 dB w Polsce przy połowie obrotów mocy maksymalnej.
@dadas: slip-on. W moim przypadku łącznie z tą zakręconą rurą pod brzuszkiem, którą widać na zdjęciu. Pełne są już track only i w zasadzie wymagają nowego ecu i mapowania.