Wpis z mikrobloga

@Vantrilio: 2.2 diesla, najmocniejszego z palety. Czy każdy samochód z większym kołem niż seria i gwintem musi zapierdzielać? No tak, najlepiej kupić VAGA i zrobić go tak samo jak miliony innych osób
@wooks001: Zwykły HB naleśnik trochę jest, nie powiem 205/35/18, na seryjnym zawisie dało się na tym jeździć, na gwincie teraz jest mega twardo :)
@3nriqu3: na szczęście jak na Astrę G mam dość świeży rocznik, więc rdzy na razie nie widać
@kolezka1: jeździłes tym silnikiem? 2.2 w benzynie się sypie. W dieslu jest tego w #!$%@? mało i każda osoba, która ma ten silnik jest mega zadowolona. Przez 3 lata padł mi tylko gumowy wąż turbo - ic
@czarekn: jak mialem aqp to bylem w klubie i slyszalem pd uzytkownikow jak te silniki padaly, itp. No i do tego pare dni temu moj sasiad kupil vectre z tym silnikiem, obecnie szuka juz nowego silnika...
@kolezka1: jestem w AGC, mamy kilkanaście osób z tym Y22DTR i każdy jest w cholere zadowolony, i to jedzie w porównaniu do innych diesli, i potrafi spalić 4.5l/100, jedyne co to, że kopci.
Jak VB to 2.2 DTI to, to nie jest ten sam silnik co u mnie, chyba, że VC
@kolezka1: pisałem, że mam najmocniejszego diesla z palety. Y22DTRów były dwa rodzaje. W AG, VC, ZA były 125 konne, a w VB i Omedze były 115 konne, w których urywaly się wały