Aktywne Wpisy
darknightttt +14
Dlaczego faceci mają taki duży problem z przyjęciem odmowy? Spotykamy się chyba 8 miesięcy ale zniknęło wow i chciałam grzecznie to zakończyć. Reakcja była nerwowa i tysiące pytań co źle zrobił i przypominanie jak się starał i co zrobił dla mnie a ja powtarzałam że nie chodzi o to bo był ok tylko ja już tego nie czuję.
Nie daje spokoju i jest zdziwiony bo "wszystko układało się pomyślnie i mógł tyle
Nie daje spokoju i jest zdziwiony bo "wszystko układało się pomyślnie i mógł tyle
Przegrywex +12
Napisz markę, model i rocznik samochodu (może być też rodzaj paliwa i silnik), a powiem ci czy jesteś chuop czy oski.
#motoryzacja #przegryw #samochody #glupiewykopowezabawy
#motoryzacja #przegryw #samochody #glupiewykopowezabawy
http://xypnise.com/up/03.jpg
#xypnise #tworczoscwlasna #grafika3d
co stoi na przeszkodzie aby modele w grach tak wyglądały? zbyt słaby sprzęt na rynku?
@Howkin: Za słaby to za mało powiedziane.
więc możliwości są mega ogromne na obecną chwilę, tylko sprzęt ogranicza :c smutne trochę, bo na tym materiale już za dużo nie wyciśniemy. ratuje nas chyba tylko nowa architektura. coś tam czytałem o komputerach kwantowych ale to raczej SCI FI
To jest renderowane raytracingiem, czyli w kompletnie inny sposób niż gry.
(w nowszych grach tylko cienie i odbicia są czasami z raytracingu).
I problem jest taki, że raytracing wymaga duuuuuuużo obliczen :p.
Czyli tak, bo nie wiem czy dobrze rozumiem:
jeśli chodzi o możliwości to spokojnie moglibyśmy grać już w takim świecie, jaki prezentują nam różne animacje, np. ostatnio Big Hero 6, tylko mamy do tego za słaby sprzęt? Jeśli ktoś wynalazłby przypuśćmy super szybki procesor i super szybką kartę graficzną to jest takie coś do zrealizowania?
a propos big hero 6
masz tu mój wpis sprzed miesiąca: http://www.wykop.pl/wpis/12323737/aby-wyrenderowac-caly-film-big-hero-6-na-4-rdzenio/
może da Ci troche do mysleni ile mocy trzeba w porównaniu do tego co mamy :p.
Masakra. Ostatnio to oglądałem i cały film tylko sączyłem mojemu różowemu na ucho jakie to wszystko zajebiste, jaka ta animacja jest genialna i ile pracy w to włożyli :-D
@xypnise:
To wystarczy czekać aż wynajdą coś przełomowego, bo w porównaniu do tego co wymyślają aktualnie to tylko ułamek do prawdziwej rewolucji w świecie gier.
Tu masz demo jakiegoś silnika realtime pathtracingowego:
Co to właściwie jest? To jest animacja? Trochę nie ogarniam, bo widzę zajebiście realistyczny obraz przykryty zajebiście denerwującym ziarnem :-D
To, że jest realistycznie, to przez raytracing. Bo raytacing to po prostu coś jak symulacja światła..
To ziarno to efekt uboczny zbyt małej ilości próbek na pixel. A jest zbyt mało, ponieważ znowu. Mamy jeszcze za mało mocy w komputerach :f.
Na renderze @xypnise: nie ma takiego ziarna, ponieważ puścił to sobie zamiast
Już ogarniam. Więc mamy zaplecze zajebistych efektów, animacji i różnych bajerów, których nie możemy wprowadzić w życie poprzez zbyt słabe sprzęty. Trochę smutne.
Są też inne metody.
Np. Tu masz UE4 działające realtime.
tutaj do pobrania te dema ue4, możesz sobie odpalic na kompie
http://www.techpowerup.com/downloads/2369/unreal-engine-4-five-tech-demos/mirrors