Aktywne Wpisy
DragonBreath +33
#pracait #studia
Nie wiem kto wymyslil, ze po Informatyce masz tytul inzyniera, ale temu panu nalezy sie nobel.
Informaryka jest jakos 5 razy prostsza niz studia nietechniczne, ktore juz ukonczulem.
Tu macie do domu jakies zadania, tu napiszcie program oczywiscie w domu uzywajac chatagpt, troche tam zadan przerob na laborki i 4 lub 5 sie nalezy jak psu buda xDDDDDDD
Oprocz matematyki, ktora stanowi nie wiecej niz 20% materiału na pierwszych 2-3
Nie wiem kto wymyslil, ze po Informatyce masz tytul inzyniera, ale temu panu nalezy sie nobel.
Informaryka jest jakos 5 razy prostsza niz studia nietechniczne, ktore juz ukonczulem.
Tu macie do domu jakies zadania, tu napiszcie program oczywiscie w domu uzywajac chatagpt, troche tam zadan przerob na laborki i 4 lub 5 sie nalezy jak psu buda xDDDDDDD
Oprocz matematyki, ktora stanowi nie wiecej niz 20% materiału na pierwszych 2-3
meemphis11 +6
TLDR:
Udało się i gra pomyślnie przeszła weryfikację apple. Tym sposobem gra została oficjalnie wydana ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Grę można pobrać pod tymi linkami:
iOS - https://itunes.apple.com/us/app/pixel-viking/id993435868?ls=1&mt=8
Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bart.studio.pixelviking
Jeżeli Ci się spodoba, daj proszę plusa (#zebroplusy). Może wejdzie w gorące i dotrze do większej ilości osób.
Gdyby ktoś miał pytania, to pytać w komentarzach (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Dziękuję też wszystkim testerom za pomoc (ʘ‿ʘ)
Fanpage projektu:
https://www.facebook.com/bartstudiofanpage?ref=aymt_homepage_panel
Tagi do dodania dla zainteresowanych:
#brtrobigry #pixelviking
Wolam zainteresowanych (ostatni raz (ʘ‿ʘ) ):
@JavaDevMatt, @TadeuszSynZygmunta, @wylinka_wensza, @rzezol, @wzr1one, @LuZZiomek, @Akan0 , @RudyLis, @Andrzejsynbogdana
#gamedev #gry #android #kryptoreklama #chwalesie #ios
1) Po odblokowaniu postaci jest ona szara przez pewien okres czasu ( 5-6 gier)
2) Żeby odblokować ninje trzeba best score 1250 albo 4000 uderzeń. imo próg jest zbyt mały (chyba że planujesz w uuuj więcej postaci)
3) Dzwięk przegranej jest zbyt cichy w porównaniu do reszty
4) Animacja spadania przeciwników jest wykonana w linii prostej przez co można dostać oczopląsu, ponieważ zlewa się z wrogami na drabinie
@kiszczak: od 0 do 100 000 000$. Wszystko zelazy od gry/promocji/troche sczescia. :D Moja gra zarabia aktualnie (jakies 2 miesiace po wydaniu) cos w okolicach 150-200 euro miesiecznie. Opisze za jakis czas troche szerzej na moim blogu.
Tzn. "zarabia" ;) patrzac na moje koszty (zlecenie grafiki, koszty prawne (zalozenie spoki) i doradca pdoatkowy), to nadal jestem w czerwonych liczbach.
@JavaDevMatt: To lepiej niż podejrzewałem. Ile czasu pisałeś?
1) Dziwne, nikt z moich testerów tego nie zauważył. Mi też sie to nigdy nie zdażyło. Sprawdzę to. Możesz mi podesłać informacje jaki masz telefon i system?
2) Planuję dodać jeszcze nowe postacie.
3) Trafna uwaga. Poprawię.
4) W zasadzie na tym ma polegać trudność tej gry. Może trafionych przeciwników zrobię w odcieniach szarości.
Przy następnej grze na pewno
Co do czwartego, może dodasz lekką parabole lotu?
...
( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Mister_Handy: O co chodzi? U mnie wyświetla się ok:
iOS - https://itunes.apple.com/us/app/pixel-viking/id993435868?ls=1&mt=8
Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bart.studio.pixelviking
zobacz, jest szary. Po około minucie dopiero wskoczył mi zielony kolor