Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim!

TLDR:


Udało się i gra pomyślnie przeszła weryfikację apple. Tym sposobem gra została oficjalnie wydana ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

Grę można pobrać pod tymi linkami:
iOS - https://itunes.apple.com/us/app/pixel-viking/id993435868?ls=1&mt=8
Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bart.studio.pixelviking

Jeżeli Ci się spodoba, daj proszę plusa (#zebroplusy). Może wejdzie w gorące i dotrze do większej ilości osób.

Gdyby ktoś miał pytania, to pytać w komentarzach ( )

Dziękuję też wszystkim testerom za pomoc (ʘʘ)

Fanpage projektu:
https://www.facebook.com/bartstudiofanpage?ref=aymt_homepage_panel

Tagi do dodania dla zainteresowanych:
#brtrobigry #pixelviking

Wolam zainteresowanych (ostatni raz (ʘʘ) ):
@JavaDevMatt, @TadeuszSynZygmunta, @wylinka_wensza, @rzezol, @wzr1one, @LuZZiomek, @Akan0 , @RudyLis, @Andrzejsynbogdana

#gamedev #gry #android #kryptoreklama #chwalesie #ios
brt - Cześć wszystkim!

TLDR:
SPOILER

Udało się i gra pomyślnie przeszła weryfi...

źródło: comment_ehO8Tf3QDm9W8sRhK5aHhqoCg3Ixdl7Z.jpg

Pobierz
  • 74
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kocham_jeze: dzięki :) Ja bardzo się cieszę, że pixel art jest znowu popularny ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale wiadomo, że nie każdemu to podchodzi. Dzięki za komentarz :)
  • Odpowiedz
@applicattura: 21mb to na dzisiejsze standardy chyba nie za dużo. Ale dzięki za zwrócenie uwagi. Zobaczę, czy nie da się jakoś jej odchudzić. Myślę, że sam player Unity swoje waży.
  • Odpowiedz
@brt: biore 5 % za wykorzystanie wizerunku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
i w ogole przydaloby sie ogarnac jakies wyjscie z aplikacji, sama na to nie pozwala, trzeba sie cofac do ekranu glownego i recznie ja wywalic z pamieci. plus, nie wiem, moze to cos ze mna nie tak (chyba nie, na razie prawie 200 ugralem), ale przez te animacje spadania z drabiny wydaje sie przy szybkiej
  • Odpowiedz
@Viking: to będą miliony monet ( ͜͡ʖ ͡€) Co do wyjścia z aplikacji, to nie widziałem żeby jakaś gra miała przycisk wyjścia. Android jak uzna, że ma za mało pamięci to sam zamknie grę. Animacęe mi już kilkoro ludzi zgłaszało, więc spróbuje poprawić. Swoją drogą 200 to i tak bardzo dobry wynik ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeszcze raz dzięki za opinie i
  • Odpowiedz
@brt: Nie chcę wyjść na kogoś kto ma wielki ból d--y, ale dlaczego wszyscy żerują na pomyśle twórców drwala. Odniósł on sukces, ponieważ mechanika jest bardzo prosta i przejrzysta. Nawet wśród moich znajomych mam ludzi co wydali takiego klona ( ͡° ʖ̯ ͡° )... ( inna otoczka graficzna ofc). Czemu nie spróbujesz wymyślić czegoś swojego?

Jeśli ktoś pisze klony by się nauczyć i traktuje to czysto edukacyjnie
  • Odpowiedz
@wiluxpl: dzięki za komentarz. Już wyjaśniam ( ͡° ͜ʖ ͡°) Widzisz jeden z twórców drwala wydał kiedyś książkę, na temat zarabiania na aplikacjach/grach mobilnych i wyjaśnił w niej, że masz 3 wyjścia : sklonować coś, wymyślić coś nowego lub sklonować dodając swoją wartość. I najmniej ryzykownym posunięciem jest właśnie 3cia możliwość, ponieważ jest duża szansa, że gra "chwyci". Wymyślanie gier od nowa jest bardzo ryzykowne, zwłaszcza
  • Odpowiedz