Wpis z mikrobloga

  • 0
@Emes91 > "A już o szukaniu odpowiednich pozycji do strzału na cokolwiek, o ruszaniu się, żeby nie oberwać od kontrującej arty, o doborze celów, przeliczaniu potencjalnych pozycji niewyspotowanych na początku meczu HTków i strzałów w ciemno to już się nie mówi.

Wg mnie to sa umiejetnosci potrzebne do gry arta. Czyli cos innego niz objezdzanie na medach, aktywny i bierny spot na LT, itp. Kazdy ma cos innego.

@Emes91
Ahh czyli jak Ty wszedles do bitwy arta (dzieki za odpowiedz na pierwszy post, o Twojej grze arta) to one shotowales kazdego. Pozazdroscic. Czyli tylko mapy otwarte skoro zawsze rog i mozna bic kazdego. I dalej nie uwazasz, ze do nawet zajecia odpowiedniej pozycji do uzyskania bicia na konkretne sektory i cala reszta rzeczy opisanych przeze mnie jest niepotrzebna i nie wymaga
  • Odpowiedz
A już o szukaniu odpowiednich pozycji do strzału na cokolwiek


@Best11: W końcu na każdej mapie w tych pozycjach można po prostu przebierać (szkoda tylko że większość jest niedostępna bo za duże ryzyko że coś tam przyjedzie i nikt nie pomoże) więc większość wybiera to przysłowiowe A0 i w lwiej części przypadków to wystarcza. Pomijam jeszcze fakt że część raków jest tak powolna że wyboru to ty za dużego i tak nie masz.

o ruszaniu się, żeby nie oberwać od kontrującej arty

Mój ulubiony argument. Tak zwana wiedza tajemna, nazywająca się naciśnięcie W lub S na kilka sekund po strzale. Nic dziwnego że tajemna bo wymaga odłożenia kanapki czy czego tam i użycia drugiej ręki do gry! ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zapomniałeś tylko wspomnieć że praktycznie nikt się nie bawi w kontrowanie bo łatwiej klikać w coś co widać niż ganiać za jakimiś ledwo widocznymi smugami i
  • Odpowiedz
@Emes91: damn, mogłeś mnie zawołać, też chętnie bym jeszcze pośmieszkował xD

Co do artylerii i wielkiej potrzeby rebalansu. Rebalans jest przygotowany i obecnie smażony na CTsie, w sumie to już jego 19 iteracja. Brak deadline'u, wszystko ma być dopięte na ostatni beniz(chyba pierwszy raz od wersji 0.6.3.9). Shitstorm w Mińsku zaczął się po ujawnieniu gameplaya z 3 rundy EA do AW, wszystkie concepty powstałe wcześniej zostały porzucone i poleciało hasło:
  • Odpowiedz
@Thunderlane: > Mój ulubiony argument. Tak zwana wiedza tajemna, nazywająca się naciśnięcie W lub S na kilka sekund po strzale. (...) Zapomniałeś tylko wspomnieć że praktycznie nikt się nie bawi w kontrowanie
Ależ oczywiście, że kontrują. Zwłaszcza w dobie misji osobistych. + wcześniej wspominane cheaty, które pewnie są już w Aslainie, pokazujące jakąś kropkę na pozycji gdzie ostatnio strzelała arta. Także nawet nie musisz szukać smug.
Owszem, jak jest 1 arta na team, to kontrowanie się zdarza rzadko. Ale 3 i więcej...

wybiera to przysłowiowe A0 i w lwiej części przypadków to wystarcza

Okej, czyli podjechanie LT w krzaki i kampienie całą bitwę czymś się różni? Na arcie przynajmniej strzelasz i się ruszasz. Na LT stoisz w przysłowiowych krzakach (nie A0) i idziesz
  • Odpowiedz
@Emes91: Tak jeszcze chciałem tylko dorzucić od siebie małe podsumowanie jeżeli chodzi o obecny stan SPG w WoT.
Jako, że jest to gra, która zawiera pewien (kek) lelement e-sportowy oraz integrated competitive league w postaci "drużynówek" jak również całą szopkę z CockWarsami. Mogę być w błędzie, ale IMHO jest to dobre porównanie.

Strzelanie SPG z podglądem z ISSki do normalny klas pojazdów walczących na dystansie poniżej 705m można spokojnie porównacdo
ONGHi - @Emes91: Tak jeszcze chciałem tylko dorzucić od siebie małe podsumowanie jeże...

źródło: comment_IwGEgxeyWXbPd5fmDkrY3wuCozzfhkp3.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Ahh czyli jak Ty wszedles do bitwy arta (dzieki za odpowiedz na pierwszy post, o Twojej grze arta) to one shotowales kazdego. Pozazdroscic. Czyli tylko mapy otwarte skoro zawsze rog i mozna bic kazdego.


@Best11: Czy Klasztor, Ensk i Ruinberg to mapy otwarte? Bo na takich między innymi właśnie wbijałem hity +1500 hp.

I dalej nie uwazasz, ze do nawet zajecia odpowiedniej pozycji do uzyskania bicia na konkretne sektory i cala reszta rzeczy opisanych przeze mnie jest niepotrzebna i nie wymaga zadnych
  • Odpowiedz
@Emes91:
Ahh jak ja uwielbiam takie hmm ograniczone podejście. Z jednej strony piszecie o tym, że na arcie się tylko klika (gdzie ja usilnie tłumaczę, co się robi prócz klikania, ale to nie dociera w ogóle...) a gdy w ten sam sposób, co Wy, piszę o grze na LT, to wyjeżdżasz z tekstem > Chłopie, obok kompetentnej gry lajtami to Ty chyba nawet nie stałeś.

Zdecydujcie się, albo podchodzimy do
  • Odpowiedz
@Best11: Sorry, jeżeli w tym momencie na poważnie porównujesz trudność gry lajtem do trudności gry artylerią, to nie mamy nawet o czym rozmawiać.
  • Odpowiedz