Wpis z mikrobloga

@eternal_slavo: jestem jego użytkownikiem, mam nie pierwszą alfę itd.
Mimo wszystko jeszcze chciałbym pogadać.
Poza tym na forum jest taki bajzel, że trzeba poświęcić 4 lata na poszukiwania. Dodatkowo są wszędzie wątki połączone 159/Brera i jak się domyślasz, biorąc pod uwagę popularność modeli, ciągle są rozmówki o 159. Są też oczywiście konkrety o Brerze, ale mimo wszystko czekam cierpliwie na mirka z Brerą
  • Odpowiedz
@JCash No to może wytłumacz z łaski swojej o #!$%@? Ci chodzi, bo każesz się ludziom domyślać, a sam poza "mam kilka pytań" wiele nie napisałeś. Może lepiej byłoby po prostu napisać na forum, którego jesteś użytkownikiem (pewnie alfaholicy) i na którym ludzie mają do czynienia z tymi autami na co dzień, a nie na wypoku, gdzie każdy ma w dupie motoryzację, a zwłaszcza nieproporcjonalne, dwudrzwiowe coupe z przednim napędem i
  • Odpowiedz
@IlluminateEliminate: tobie się coś nie pomyliło? nie szkoda Ci czasu na pisanie w temacie, w którym nie masz nic do powiedzenia?
radzę usunąć konto jak najszybciej, bo niedługo zejdziesz w związku ze swoją frustracją
żegnam
  • Odpowiedz
@Weishaowang: najbardziej mam zagwozdkę z tym czy wybrać wersję przed czy po lifcie.
Rozumiem, że zmiany dotyczą kosmetyki wewnątrz, a cena różni się znacząco (oczywście po lifcie egzemplarze są po prostu młodsze i stąd też różnica, ale czuję, że nie tylko)

Dwa: Jestem "napalony" na silnik 3,2 V6, pije dużo z tego co wiem i naprawy trochę kosztują. Jednak to 260 KM i możliwość uzyskania pięknego dźwięku. Alternatywą jest 2,4 JTDm, ale teraz mam diesla i chciałbym spróbować jednak tej benzyny.

I teraz przechodząc do clou to rozumiem, że kupując trochę egzemplarzy testowałeś. Są jakieś znaczące różnice w prowadzeniu np. tych dwóch wersji silnikowych (oprócz standardowych turbodziur, łapania obrotów charakterystycznych dla danej jednostki itp.)?. Bardziej mnie nurtuje czy jest coś co dla normalnego kierowcy jest odczuwalne, np. ta podsterowność, o której
  • Odpowiedz
Więc tak.
Co do zmian to kilka pierdół we wnętrzu(inny kolor konsoli) i naprawili trochę rzeczy mechanicznych + lekko odchudzili.
3.2 jest mocne ale bardzo głodne, zależy gdzie chcesz jeździć, czy to będzie twój jedyny samochód bo do stania w korku to tak średnio : P Jak zależy Ci na dźwięku to raczej benzyna. Co do diesli to ja bym w tym modelu jednak brał benzynę, nie jest on najlżejszy. Jeździłem dieslem
  • Odpowiedz
@JCash: To i ja dorzucę od siebie trzy grosze ;)
3.2 V6 jest spoko. Jest dobre, ale nie bardzo dobre, to jednak Busso nie jest. Mimo to brzmi naprawdę ładnie, osiągi są dobre, ale spalanie porażające. Koszty napraw to już inna bajka. Zależy od Twojego budżetu, ale 3.2 nie jest łatwo utrzymać, pali jak smok.
2.4 JTDm jest dobrym, ba, bardzo dobrym silnikiem, ale sportowych osiągnięć on Ci nie zapewni.
  • Odpowiedz
@Weishaowang: dzięki za odpowiedzi
Jeśli chodzi o forum to wszelkie wątki przeglądam na bieżąco. Dając tylko jeden przykład - wszyscy piszą "hurr durr bierz do 159 2,4 JTDm, jest kop, wbija w fotel". A jak sam stwierdziłeś już w Brerze są inne odczucia. I o to mi chodzi, przełożenie opinii ze 159 na Brerę w praktyce (nie pytam wszak o zawieszenie, typowe usterki, koszt dwumasy itp.)

Raczej nic nie wchodzi w grę, wiesz jak jest - jak w głowie tylko jedna myśl to ciężko nagle wybrać coś ze stajni VAG. (i trochę #!$%@?ąc od tematu to teraz mam ten jedyny czas kiedy nie muszę myśleć o rodzinach, dzieciach i mogę kupić ten typ auta - następna taka szansa za 20 lat :D przy 45+)
Ale podaj dwa auta w tej cenie (50-60k), które warto wziąć pod uwagę. Każdy segment (bo SUV-y też mogą być
  • Odpowiedz
@JCash: Weź też poprawkę na to, że znaleźć 1.75 TBi w dobrym stanie to jest niezły wyczyn :D Mało jest Brer, a 1.75 to w ogóle rzadkość. Ale warto poczekać, poszukać dokładnie ;)
  • Odpowiedz
@Czipsu: a dlaczego? To są samochody max 6-letnie. Myślisz, że są tak katowane? Masz pod tym względem doświadczenie jakieś? (nie katowania oczywiście, a oglądania Brer z tym silnikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
  • Odpowiedz
@JCash: Tak, auta max 6 - letnie ale to jest jednak mocna benzyna. Do spokojnej jazdy się kupowało diesel'a ;)
Chodzi mi głównie o to, że Brera sama w sobie nie jest popularna, a silnik 1.75 to już w ogóle rzadkość. Jest tego mało, więc to już utrudnia sprawę, a do tego ludzie raczej nie oszczędzają takich silników ;)

  • Odpowiedz
@Czipsu: no to czekam na tę jedyną, może przez wakacje się poukłada wszystko i wpadnie w ręce ta jedyna.
W tej chwili na otomoto na 25 Brer jest w sumie aż 8 szt. z TBi (w tym jedna ideał :D)
  • Odpowiedz