Wpis z mikrobloga

Albo #dota2 zyska na tym niemiłosiernie, albo przesra sobie kompletnie na rynku. Możliwość tworzenia własnych gamemodów do gry jest imo dobrym pomysłem, ale nie dla #moba, w których liczy się przede wszystkim standardowa rozgrywka - gry rankngowe, scena competetive - przy tylu dostępnych trybach gry stanie się ona zbyt casualowa - jak myślicie, dlaczego w #leagueoflegends tryby gry są eventowe? Bo bazą rozgrywki ma być tryb standardowy, oparty na jednej mapie. Do doty pewnie przybędzie graczy casualowych - takich, którzy będą z chęcią grali na trybach typu 5v5 pudge, gdzie jako zabójstwo liczy się same trafienie hakiem (kotwicą?).

http://www.dota2.com/reborn/part2/

Teraz czekam na shitstorm z strony fanbojów obu stron, a ja idę dalej zakuwać wyrażenia wymierne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 20
  • Odpowiedz
@nihon: Tyle że w hotsie rozgrywka jest inaczej ustalona - meta nie zależy od postaci silnych/słabych, a od teamcompów do danej mapy - ja mam na myśli standardowy tryb gry, bo wątpię żeby volvo wprowadziło to samo co blizzard - kilka/naście map i pickowanie/banowanie ich przez drużyny.
@abdonaty: URF znudziłby się graczom po dwóch/trzech miesiącach, bez porównania. Już pod koniec tegorocznego eventu gracze byli lekko znudzeni, bo większość zamiast bawić
  • Odpowiedz
@devPie: jeżeli uda im się odtworzyć to czym mapy customowe były dla w3 to będzie bardzo dobrze, tylko musieliby dodać jakies tworzenie budynków albo coś, bo same łażenie bohaterami aż tak ciekawe nie będzie
  • Odpowiedz
@devPie: no wiem, ale jak narazie nie widziałem (chociaż za dużo to się nie rozglądałem) możliwości tworzenia budynków w d2, co było podstawą dużej ilości tower defence'ów w w3, niektóre mapki jak Footmen Frenzy mogliby ludzie odtworzyć
  • Odpowiedz
@devPie: mi nie chodzi o budynki w trybie tworzenia, tylko w juz w czasie gry czy gracz będzie miał możliwość kliknięcia w sklepie budynku, kliknięcie na mapę i utworzenie go, na tym filmiku widzę że wszystko jest na modelu siatki zrobione więc jest nadzieja
  • Odpowiedz
@Picasso7: Raczej tak, to już należy do konwencji programisty danego modu - na 99% będzie możliwość stawiania dynamicznych obiektów na mapie bezpośrednio w trakcie gry. Sam bym w takie coś pograł, mimo że w Dota2 skończyłem grać rok temu.
  • Odpowiedz
@devPie: Modowanie gier dla dla moba które z modowych gier się wzięło. Ktoś robi #!$%@?ę z logiki. Nie ma szans, żeby dota sobie tym przesrała. Już sporo zaciekawionych graczy z innych gier chce spróbować o co w tym chodzi. Sami gracze doty i doty2 są zajarani Pudge Warsami albo wspomnianym wyżej footmanem ew castle fightem, Open RPGs, Vampirism. Dota już wygrała. Sam chętnie zobaczyłbym kampanię w W3, to byłoby coś :D
  • Odpowiedz
@abdonaty: gówno prawda. URF jest krótko więc ludzie nie mają problemów z kompletnym brakiem balansu. Jakby zostawili ten tryb na dłużej niż miesiąc, to byłby tak niewyobrażalny hejt po jakimś czasie i miliard roszczeń do rito.

Jedyne czego brakuje w LoLu to sandbox. Customowa gra, w której ustawiam sobie 0cd, kosztów czarów i np. trenuje wardjumpy lee sinem.
  • Odpowiedz
@portas91: Cytując reddit, to brakuje:

Replay system

User friendly, stable client (potentially including features such as in-client streaming ability and so on)

Training mode

Sandbox mode

User-created custom settings and game modes

Ability to change settings/check ping/etc. outside of game

Lore of any kind

Functional, informative death recap

In-game voice communication

Teammate ultimate timers/gold count

Functional reconnect system
  • Odpowiedz