Aktywne Wpisy

speed_i +4
Gdyby nic Cię nie ograniczało, to w którym z tych krajów najbardziej chciał(a)byś mieszkać?
Gdyby nic Cię nie ograniczało, to w którym z tych krajów najbardziej chciał(a)byś mieszkać?
- Francja 2.6% (34)
- USA 16.6% (216)
- Włochy 22.3% (291)
- Polska 13.9% (182)
- Chiny 1.1% (14)
- Japonia 14.5% (189)
- Niemcy 5.4% (71)
- Egipt 0.9% (12)
- Tajlandia 11.4% (149)
- Islandia 11.3% (147)

wykopowa_ona +28
Skończyłam filologię polską.
Ale miałam świadomość, że to gówno. Zaczęłam się więc dokształcać. W IT.
I na ten moment pracuję w branży. Nie zarabiam kokosów (8k netto), ale mam luźne godziny pracy, home office, no i mieszkam we wsi pod miastem powiatowym. Ogólnie więc miodzio.
Ale jestem już zmęczona spotkaniami z moim ojcem, który uważa, że dostaję kasę za nic.
Nie dociera do niego, że po nocach (jak 3 dzieci spało) uczyłam
Ale miałam świadomość, że to gówno. Zaczęłam się więc dokształcać. W IT.
I na ten moment pracuję w branży. Nie zarabiam kokosów (8k netto), ale mam luźne godziny pracy, home office, no i mieszkam we wsi pod miastem powiatowym. Ogólnie więc miodzio.
Ale jestem już zmęczona spotkaniami z moim ojcem, który uważa, że dostaję kasę za nic.
Nie dociera do niego, że po nocach (jak 3 dzieci spało) uczyłam

Aha, U-lock odpada z tego względu, że nie zawsze mam możliwość przypięcia do czegoś do czego u-lock wystarczy przyładowo stojaki na ziemi
źródło: comment_pYcoiovAVwQSKZWFy0C9TIACqqKJTd0z.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@brylek: To jest Abus
Co do filmów: widziałem takie jak tną mojego Kryptonite Evo i co? Rower póki co od roku nie ruszony.
Komentarz usunięty przez autora
źródło: comment_0cwFvjB1GKp7KokXaRB0m5msZ1VZV6Yb.jpg