Wpis z mikrobloga

@padobar: @KosmiczneKrzeslo: @Arveit: Ogólnie w piątek potrzebowałem uruchomić sobie konto guesta no i gdy się w końcu załadowało to wywaliło mi wszystko. Pulpit czarny, tylko napisy po ikonach. Oba monitory mrugają jak w stroboskopie. Na pasku zadań jakieś losowe ikony pojawiają się i znikają i dupa ;p Uruchomienie ponowne kompa skutkuję, że z niewiadomych powodów loguje się od razu an guesta, "Explorer.exe cannot be written" i to samo. Win+L
@padobar: @kromkas
@Wulfi: @Arveit: @KosmiczneKrzeslo: I co, już pomysły się wam skończyły? Błędy w logach:

7001: The Computer Browser service depends on the Server service which failed to start because of the following error:
The dependency service or group failed to start.

i masa 1005: DCOM got error "1084" attempting to start the service WSearch with arguments "Unavailable" in order to run the server:
{B52D54BB-4818-4EB9-AA80-F9EACD371DF8}

Próbowałem Win+r ->
@kromkas: Czytaj wyżej, na trybie awaryjnym jestem, ale dostałem na dzień dobry: "WARNING: Explorer.exe unknow fatal error" i część rzeczy nie działa.

Edit: udało mi się wyłączyć Guesta

@wytrzzeszcz: zaraz będę próbował
@kromkas:C:\Users\Dymitr>sfc /scannow

Beginning system scan. This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection found corrupt files and successfully repaired
them. Details are included in the CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. For
example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. Note that logging is currently not
supported in offline servicing scenarios.

C:\Users\Dymitr>DCOM got error "1084" attempting to start the service WSearch with arguments "Unavailable" in order to run the server: