Wpis z mikrobloga

@HCLB: gravel road, nowy segment od kilku lat. wygodne bardzo, ale przepłacone biorąc pod uwagę osprzęt.
@norivtoset: używka na sorze za 3,6 tys. zł, to śmiech na sali. realna wartość to maks. 2,6-2,8 tys. zł. Sporo jest też zmian w stosunku do specyfikacji fabrycznej, pancerze, owijka (na minus pod względem stylistyki), tylna przerzutka (nie wiadomo która, czy 9 czy nie daj borze 10 sp).
@ElCidX: lel, wiem jak przełaj wygląda, zamiast chwalić się swoim weź na nim więcej jeździć, bo się opieprzasz ostro :P


@fixie: albo budżetowo Triban 520 co też o dziwo ma wszystkie mocowania i w #!$%@? wielkie prześwity :O
@Wyrewolwerowanyrewolwer: Giant FastRoad SLR CoMax myślę znajdzie sporo zwolenników. To rower dobry do miasta, któremu nie straszny las, a zadowoli tych, którzy jednak lubią robić długie dystanse. Nie będą zmuszeni męczyć się na crossie, któremu jednak bliżej do MTB ze swoimi okropnymi kołami, a jednocześnie FastRoad jest pozbawiony baranka i typowej szosowej ramy, która wielu odstrasza swoją niewygodną pozycją(co moim zdaniem jest pozbawione sensu, bo na szosie pozycja jest najlepsza( ͡