Wpis z mikrobloga

@tadyo: Mnie ciekawi trochę technicznych a raczej organizacyjnych aspektów z tego sektora.

Rób AMA i to najlepiej teraz albo po prostu o niewiele późniejszej porze tak żeby to wypaliło. Choć może jeszcze parę chwil poczekaj i nazbieraj plusów, komentarzy tak żeby później wszystkich zawołać i ci to kopniemy. Inaczej może zginąć zbyt łatwo w wykopalisku.

@Saeglopur: Niestety te godziny odpadają - niestety odpowiadanie na pytania niestety nie pozwoli mi skutecznie się skupić na pracy
16-20:00 w środę jest dla mnie super optymalnie , po pracy
A co do technicznych aspektó wal na priv , chętnie pomogę
@c1nu: Miejsce zamieszkania jest w tej branży akurat mało ważne ja przez X lat pracy na etacie nigdy nie pracowałem w firmie z Opola
A co do ponadgabarytów - to hermetyczne środowisko , przebić się tam - mega ciężko , ale powodzenia, mogę dać ci namiary do paru firm w których możesz spróbować
@tadyo: Firma w ktorej obecnie pracuje chce mnie przerobic na gabarytowca, ja sam do konca nie wiem jak to ugryzc, ale nie takie problemy sie w spedycji rozwiazywalo ( )
@c1nu: Ogólnie doświadczenie i umiejętność logicznego kombinowania , ja ostatnio robiłem ekspertyzę pod przewóz kilku - kilkusettonowych ładunków - to używaliśmy do tego kamienia i śznurka :) takżę grunt żeby przejechało :)
Pilot ma swoją robotę do wykonania , pozwolenia - kwestia rządowa , przepisy regulują pozwolenia :) - w tym temacie to nic trudnego
Ściąganie trakcji , wycinanie lasów , ścinanie znaków , umiejętność wkomponowania tego w kossztorys i wiele
@tadyo: hej mam do Ciebie pytanie. - od rana nad tym kminię
Import z Rosji do Włoch, tranzyt przez Polskę i w Polsce przeładunek z wagonów kolejowych na auta ciężarowe. Towar na paletach (granulat drzewny "pellet", kod CN 44013100). Cały myk polega na tym że nie można w tym samym dniu skoordynować wagonów z ciężarówkami. I pytanie do Ciebie - jak składować towar w przypadku braku składu celnego?
@tadyo: Niestety nie da się skoordynować choćby góry srały. Jeszcze cała nadzieja w tym jak będzie zapakowany towar na tych paletach. Myślę że będzie można się dogadać z UC żeby zaplombowali palety, ale wtedy będzie trzeba wnieść wysokie zabezpieczenie do DSK. Zobaczymy, rób AMA i wołaj. Pozdrawiam
@fredzio12: zalezy czy inport czy eksport oraz z jakiego lub do jakiego kraju
Takie podrecznikowe to 1€/km przy naczepie plandece 24t 13,6m dlugie ale tak jak mowilem zaleznie od kraju wacha sie to miedzy 0,6€ powroty z GB do 1,5 € daleka Norwegia i inne dziwactwa