Wpis z mikrobloga

Miraski z #it mam do was pytanko. Mam obecnie 25 lat, z wykształcenia jestem inż. energetykiem teraz dodatkowo studiuję zarządzanie projektami. Obecnie zarabiam niecałe 7 brutto w branży związanej z energetyką/inteligentnymi budynkami. Niestety ale w związku z nerwową pracą i związanymi z tym problemami zdrowotnymi będę musiał za jakieś max. 2 lata się ewakuować do innej roboty - a najlepiej się przebranżowić. Kodziłem trochę w C# i minimalnie w Javie na studiach - hobbystycznie po godzinach - lubiłem to i nieźle mi szło, a teraz zastanawiam się czy nie wziąć się za to na poważnie.
Teraz do was pytanie - czy w wieku ok. 26 lat (daję ok. 1 rok na przypomnienie sobie i naukę nowych rzeczy - tak po 3-4 h dziennie) i z zerowym doświadczeniem w branży da się zacząć karierę w IT? Liczę się oczywiście ze sporym spadkiem zarobków ale od czegoś trzeba zacząć.

#pytanie #pracbaza #programowanie
  • 26
@Nieskalany_Mysleniem: Z tego co widzę, to Twój profil: energetyka+IT pasuje do grupy w której pracuję: https://www.cis.gov.pl/complex-systems-team
Jeśli jesteś kumaty i byłbyś zainteresowany, istnieje możliwość odbycia praktyk 2 miesięcznych (inaczej nie da się dostać na etat). Obecnie pracujemy w Warszawie ul. Hoża 69. Zajmujemy się głównie analizami dla energetyki. Jakiś przykład? W niedługim czasie nastąpi transformacja europejskich rynków energii w jeden wspólny rynek. Nasz zespół wygrał konkurs na zaprojektowanie lokalizacji stref, z
@pexa: mediana nie klamie, morzesz sobie w polsce marzyc o 15k ale jak nie masz mocy w gebie nie jestes twardy nie zmieniasz pracy to zawsze bedziesz popychadlem za 5-6k brutto medianowe chocbys mial i 10lat expa

taka prawda sorry
w zyciu nie oddalbym 7k brutto na cieplej posadzie w energetyce i to na samym poczatku bo on ma 25lat i zaraz bedzie wiecej, na rzecz IT gdzie przyjda czasy wali