Wpis z mikrobloga

@witek1902: 30 dni jest na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli Twoje zgłoszenie nie było reklamacją to znaczy że nie ma limitu czasowego na jego rozpatrzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Skąd wiesz że tego nie zrobili, patrzyłeś na play24 albo dzwoniłeś na infolinię?
@Nekron: to było zgłoszenie problemu, w rozmowie na pewno nie użyłem słowa reklamacja.
Do Play24 nie mam dostępu, bo właśnie w tym jest problem - dla nowego numeru nie mogę założyć konta na Play24.
Dzwoniłem na infolinie i powiedzieli, że jeszcze sprawa nie została rozwiązana, a jakoś za 2-3 dni mija właśnie 30 dni roboczych.
@Nekron: dokładnie tak samo uważam. Numer zgłoszenia dostałem, trzykrotnie dzwoniłem na infolinie i zgłoszenie dostawało etykietę "PILNE", a i tak gówno to dało :)
Tłumaczą się, że zgłoszenia rozwiązują zgodnie z datą i po prostu moje się jeszcze nie załapało ( ͡º ͜ʖ͡º)