Wpis z mikrobloga

@krzy--sztof: jak wiesz, to są dwie osobne sprawy. Tamta "kuponowa" jest już po części rozwiązana - tzn. nie tworzą się nowe przypadki, tą drugą, którą przed chwilą opisałeś, zgłoś proszę do alle /Robert z PayU
  • Odpowiedz
@krzy--sztof: przykro mi, naprawdę nie było innej możliwości by to szybko rozwiązać. Priorytetem było jak najszybsze przywrócenie środków "do dyspozycji". Z punktu widzenia formalno-prawnego środki na saldzie PayU są środkami "w dyspozycji" czy nam to się podoba czy nie.
W związku z decyzją KNFu z 2013 każdy nowowprowadzany do systemu rachunek bankowy musi być uprzednio zweryfikowany. W twojej sytuacji po prostu zawnioskował bym o poprawę Twoich danych osobowych na Alle
  • Odpowiedz
dlatego automat nie zweryfikuje prawidłowo tego przelewu, będzie zapewne weryfikowany ręcznie lub odrzucony.

zablokować możliwość płatności z payu, zostawić tylko przelew bankowy (który tak czy siak dalej nie działa :D)

Chcę Ci pomóc ale wiesz, niestety na podstawie "nie działa" nie jestem w stanie nic stwierdzić :( Wiem jednak, że Twój przypadek został dziś w Allegro zarejestrowany jako zgłoszenie techniczne. Technicy analizują dlaczego akurat w Twoim przypadku taka sytuacja ma miejsce. Pracownik
  • Odpowiedz