Wpis z mikrobloga

@TOKSYDROM: @2pac2: @lukass23555: Mamy dzisiaj dwa problemy niestety :(
Pierwszy, który wskazywał @TOKSYDROM: dotyczył transakcji "mbankowych" z przedziału 13:09-14:07. Udało nam się jednak rozwiązać błąd w komunikacji z bankiem i zaległe statusy zostały doczytane przez system tuż po 14.
Pozostaje jeszcze drugi problem ze statusami niektórych transakcji po stronie Alle... Tutaj niezależnie od kanału niewielki procent transakcji mimo zakończenia ich w naszym systemie nie ma zaktualizowanego statusu po
@krzy--sztof: nooo... trochę tych kart płatności nastrzelałeś... ;) Rzeczywiście w PayU są potwierdzone dwie transakcje. Generalnie infolinia wie co mówi - problem dotyczy błędu w komunikacji pomiędzy PayU a Allegro i dotyka co prawda śladowej ilości transakcji, ale zdaję sobie sprawę, że potrafi być denerwujący.
Ponieważ pracownice infolinii z którymi rozmawiałeś utworzyły dwukrotnie w systemie interwencję w Twojej sprawie, mam już informację, że błąd dotyczył pewnej części transakcji tzw. "kuponowych" i
@krzy--sztof: oj, słabo. Zgłoś to proszę do Allegro (mają specjalny zespół tech, który się zajmuje takimi rzeczami), bo wygląda mi to na jakiś "niszowy" przypadek. Koniecznie podaj w zgłoszeniu wszystkie parametry urządzania, wersje androida i wersję apki (wszystko ma znaczenie). Super jeśli dołączysz te screeny. Muszą to przeanalizować nasi spece, ja niestety nie mam pojęcia skąd się bierze ten błąd przy przekierowaniu do PayU :/ /Robert z PayU
@krzy--sztof: jak wiesz, to są dwie osobne sprawy. Tamta "kuponowa" jest już po części rozwiązana - tzn. nie tworzą się nowe przypadki, tą drugą, którą przed chwilą opisałeś, zgłoś proszę do alle /Robert z PayU
@krzy--sztof: przykro mi, naprawdę nie było innej możliwości by to szybko rozwiązać. Priorytetem było jak najszybsze przywrócenie środków "do dyspozycji". Z punktu widzenia formalno-prawnego środki na saldzie PayU są środkami "w dyspozycji" czy nam to się podoba czy nie.
W związku z decyzją KNFu z 2013 każdy nowowprowadzany do systemu rachunek bankowy musi być uprzednio zweryfikowany. W twojej sytuacji po prostu zawnioskował bym o poprawę Twoich danych osobowych na Alle na
dlatego automat nie zweryfikuje prawidłowo tego przelewu, będzie zapewne weryfikowany ręcznie lub odrzucony.

zablokować możliwość płatności z payu, zostawić tylko przelew bankowy (który tak czy siak dalej nie działa :D)

Chcę Ci pomóc ale wiesz, niestety na podstawie "nie działa" nie jestem w stanie nic stwierdzić :( Wiem jednak, że Twój przypadek został dziś w Allegro zarejestrowany jako zgłoszenie techniczne. Technicy analizują dlaczego akurat w Twoim przypadku taka sytuacja ma miejsce. Pracownik