Wpis z mikrobloga

@przemek6085: Witam! Konkretnie 147 i jeździło się świetnie, bo miała wielowahaczowe zawieszenie i jeszcze 166 (ta była z rocznika 2000). I te autka naprawdę sprawowały się wręcz świetnie. A bardzo chciałabym pojeździć 159, w ogóle marzy mi się kupno 159 :)
  • Odpowiedz
  • 1
@przemek6085: poszło po kwejkach i innych takich jak burza, a najlepsze jest to, że osobiście lubię te auta, choć raczej nie kupiłbym.

Takie #coolstory sprzed kilku dni. Korek się zrobił na skrzyżowaniu. Wyglądam przez okno o co chodzi a tam koleś samochód spycha spod świateł. Mijam go i patrzę co za model

  • Odpowiedz
@integra: Napisał właściciel Imprezy Gt... Miałem taką subarę w rodzinie i nie dość, że gniła jak #!$%@? to jeszcze panewki padły i na naprawę wydać trzeba było 1/3 wartości samochodu. Żeby nie było, uwielbiałem ten samochód i tęsknię za nim. Ale takie #!$%@? o Alfie to sory, szczyt debilizmu... Aktualnie w rodzinie 2 sztuki w tym moja 147, ok, czasem coś padnie, ale nic poważnego i koszt napraw to śmiech
  • Odpowiedz
@integra: taaa, lekko dłubnięte. Z seryjnego silnika nie zostaje wtedy dosłownie nic a koszt takiego moda to kilkadziesiąt tys. PLN Poza tym, jeżeli masz choć odrobinę wiedzy na temat Subaru, doskonale wiesz, że każda 350PS+ to tykająca bomba. Silniki w subaru to pod tym względem syf jakich mało i źródło wiecznej frustracji. gdybyś chociaż napisał evo to ok, przyznałbym rację, choć tam znowu napędy potrafią dać po dupie i ich
  • Odpowiedz
@Andrzej_K: zalezy jaki silnik 2,5 czy 2,0. 2,5 nigdy bym nie wzial bo masakra. Co ty gadasz seria spokojnie da rade do 350, potem kucizna i mozna sie bawic i to jest to 4 buty, aktywne dyfry, szpera. No ale jak nie dbasz to nie masz proste jak sie gasi burbaru zaraz po jezdzie albo od razu po odpaleniu daje w palnik to co sie dziwic. Osobiscie i tak dla
  • Odpowiedz
@integra: 2.5 to wiadomo kibel jakich mało i nawet w serii potrafi rozsypać się po np 50 tys km. Jeżeli uważasz, że na seryjnym bloku i głowicy EJ20 można zrobić 550ps to nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Napęd w subaru jest kozacki (oczywiscie sti - z dccd i szperami w kazdym dyfrze, bo gt czy wrx to po #!$%@?... z otwartym dyfrem z przodu i slabymi szperami w
  • Odpowiedz