Wpis z mikrobloga

@Qzka: no nie moja wina, że masz marne życie motoryzacyjne i szczytem jest alfa. Przejedź się Evo, STi, GTR jakmś typrem albo dobrym GTi to porozmawiamy no i o jakości także i serwisie
  • Odpowiedz
@integra: A skąd pewność, że mam marne życie motoryzacyjne, nie jeździłam żadnym z wiemionych samochodów, bo są brzydkie :D Mi się Alfy podobają i żarty z lawetami to jeden wielki mit :) i już się tak nie pultaj! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Qzka: haha no tak bo wygląd to prowadzenie dobra pogadamy jak zaczniesz jeździć szybciej niż 70km/h i nie hamować w zakręcie.

Alfa to gówno i każdy kto zna się na samochodach powie tak samo. Nie licząc kilku modeli, policzyć można na dwóch rękach
  • Odpowiedz
@integra: Jeżdzę szybciej niż 70 km/h i na zakręcie nie hamuję To, że jestem kobietą, nie oznacza, że jestem słabym kierowcą, jeżdzę wolno, niebezpiecznie i że nie znam się na autach. Obym jak najrzadziej trafiała na takich ograniczonych facetów jak Ty :) Buziaczki!
  • Odpowiedz
@integra:

Alfa to gówno i każdy kto zna się na samochodach powie tak samo.


Ale szwagier co najpierw jeździł dużym fiatem, potem Lanosem, a na końcu Golfem IV to nie jest osoba znająca się na motoryzacji.

Mnie tam wystarczy, że ekipa Top Gear ceni Alfy, żeby wiedzieć, że takie typki jak ty nie wiedzą o czym mówią.
  • Odpowiedz
@Qzka: tak 90 gora. Jestes kobieta i zapewne zaliczasz sie do 98% blondynek za kierownica co zrobisz nic nie zrobisz taka juz jestes w koncu alfa tak motzno dobre auto. Wole byc ograniczony i ogarniac niz byc "typowa blondynka" i wlaczac kierunek w prawo a skrecac w lewo
  • Odpowiedz
@integra: Jeżdżę znacznie szybciej niż 90 km na godzinę, wiadomo tam gdzie mogę :) Nigdy nie miałam blond włosów, rozróżniam lewą stronę od prawej, mam orientację w terenie i nie blokuję lewego pasa jadąc te 70 km/h. Czy jeszcze chcesz mi coś zarzucić? :D
  • Odpowiedz