Wpis z mikrobloga

@mialemfajnyloginalejestzajety: słabe elementy: tuleje tylnego "wózka", stabilizatory(przód), maglownica, tylny pas pod klapą lubi korodować, nadkola tył, ranty klapy bagażnika, początek maski(obicia od kamieni), rogi dolne drzwi. Pod maską szukaj sylikonu zamiast uszczelek, wycieków, oleju w płynie chłodniczym, sprawdzaj gumy doprowadzające powietrze do silnika(droga rzecz), po odpaleniu nasł#!$%@? czy silnika za bardzo nie cyka(popychacze), przegazuj i sprawdź czy z rury nie wydobywa się niebieski dym.
@Arturrow: Maglownica? Sypie się ona czy elementy gumowe na których ona siedzi? Zrobienie uszczelki pod głowicą w 6 cyl to robota za 1000zł czy więcej? Jak trzymają się progi? Jak jest na nich rdza to od razu odpuścić sobie dane auto?
Słyszałem, że często słychać wałek rozrządu, da się go odróżnić od dźwięku umierających popychaczy?

@mialemfajnyloginalejestzajety: maglownica dostaje luzu po jakimś czasie w grę wchodzi albo regeneracja lub dociągnięcie jednej śrubki która niweluje luzy ale układ kierowniczy zaczyna ciężej działać, jeśli chodzi o progi auto ma już swoje lata więc rdza prędzej czy później się tam pojawi(nowe progi koszt 200-250zł+ koszty wspawania+np. podkład+"baranek"lub nakładki na progi) co do rozrządu - rozrząd jest bezobsługowy ale w np. m52b25(wersja z vanosem) występuje często uszkodzona uszczelka od vanosa przez
@matiit: tak jest, na szczęście do krzyżaka jest dostęp spod maski i przy oglądaniu samochodu można zweryfikować czy wina leży po stronie krzyżaka (oczywiście jeśli ktoś ma chude rączki)