Wpis z mikrobloga

@szcz33pan: a szukam jakiejś prostej klasy do obsługi klienta TCP w C++ w oddzielnym wątku, przy czym musi być na tyle prosta by działała na Windows Phone i Androidzie jednocześnie (dokładnie ten sam kod). Chce sobie sam zaimplementować całą resztę, a mój silnik obsługuje chyba wszystkie protokoły świata poza najprostszym TCP bez żadnych dodatków - żadne HTTP, WebSockety etc. nie wchodzą w grę bo wysyłają głupie nagłówki itp. marnując masę transferu
@wytrzzeszcz: bajty ;) - sam sobie wymyśle że np 2 pierwsze to identyfikator, a np. 12 kolejnych to trzy liczby int - ważne żeby było utrzymywane połączenie, sprawdzanie czy pakiet na pewno dotarł (co zapewnia TCP) i jak najmniej innych śmieci typu headery HTML itp. Masz jakiś pomysł? ;)
@wytrzzeszcz: to super, że ma min 512b - a jak mi się podłączy np. 1-10 tysięcy klientów do serwera przez Internet to ile to będzie bajtów? :P potrzebuje tego co napisałem - nie ma sensu wyjaśniać dlaczego tak bo za dużo pisania :)
@Szym-s: Dam Ci radę: nie zraź się gdy skończysz pisać i okaże się, że warstwa sieciowa twojego programu nie działa zbyt dobrze. Przechodziłem przez to xD Jeżeli to gra, to napisanie dobrego kodu odpowiedzialnego za komunikację sieciową to szalenie skomplikowana sprawa i trzeba to wziąć pod uwagę projektując samą grę (nieraz trzeba zmodyfikować pierwotne plany, zrezygnować z pewnych ficzerów, itp.). Jeżeli nie jesteś programistycznym guru na miarę Johna Carmacka, to lepiej
@ojajebix: Dam radę! ;) a gdy skończę pisać okaże się, że wszystko działa zajebiście! - wiem, że nie powinienem tego mówić bo zemści się razy dziesięć, ale to nie pierwszy tego typu projekt jaki robię - natomiast pierwszy na 4 różne systemy :P
@Szym-s: IMHO ten kod jest klarowny i bez komentarzy. Zresztą nie miałeś chińskiego w szkole? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#define MAXMSGSIZE 16 x 1024 // Wielkość pakietu 16k
#define BLOCKSECONDS 30 // czas blokady INITu w sekundach
#define INBUFSIZE (64 x 1024) // Wielkość dostosowywana do profilu danych przychodzących, które mają być cachowane
#define OUTBUFSIZE (8 x 1024) // Wielkość dostosowywana do profilu danych wychodzących. Wysyłaj
możesz sobie darować poszukiwania, ponieważ API tych systemów jest inne i z wątków i sieci korzysta się inaczej


@BejtMidrasz: ależ bzdury piszesz kolego :D a o co chcesz sie założyć? tylko o coś konkretnego. To Ci pokażę ten sam kod w C++ obsługujący w pełni sieć i różne protokoły na: Windows Phone, Androdidzie, iOS, Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, Windowsie i Linuxie.

@fledgeling: Dzięki za tłumaczenie. Tylko, że w
Dzięki za tłumaczenie. Tylko, że w sumie rozumiem po kodzie o co tam chodzi :D. Są dużo trudniejsze fragmenty z komentarzami, a screena zrobiłem na szybko z byle jakiej części :)


@Szym-s:

@BejtMidrasz: a o co chcesz sie założyć? ;) bo nie mam czasu, żeby go poświęcać na udowadnianie za darmo jakiemuś niedouczonemu wykopowiczowi, że się da. Poszukaj o programowaniu cross-platformowym to sie dowiesz. A po drugie była mowa o c++ - #ifdef jest elementem języka c++? jak tak to w czym problem, nie ja skłamałem tylko Ty teraz zmieniasz warunki. :)