Aktywne Wpisy
GratisLPG +61
"Kierowczynie" xd. #bekazlewactwa
Kinda +205
Zobaczyłem z okna pana leżącego na ulicy który potrzebował pomocy. Wciągnąłem go dalej od ulicy na trawe, pozycja boczna, telefon na 112 i właśnie panowie go zabierają. Kierowcy mieli w dupie że coś leży na asfalcie i tylko omijali. Pewnie pijany i skończy w najdroższym hotelu w mieście ale lepiej tak niż gdyby coś go przejechało.
Nawet moja bezsenność się czasem na coś przydaje (。◕‿‿◕。)
Nawet moja bezsenność się czasem na coś przydaje (。◕‿‿◕。)
jak z obrazka, babsko w minivanie stało sobie z prawej centralnie pod światłami maską na skrzyżowaniu, i najwyraźniej sądząc, że jak ostanie co widziała, to zielone, znaczy, że może ruszać jak tylko zapali się zielone mi do jazdy prosto. przy okazji #!$%@?ąc się na lewy od razu bo to dwupasmowa.
jestem początkujący motzno więc wydaje mi się, że hamowałem przodem na skręconych kołach próbując ją jeszcze wyminąć kretynkę, no efekt taki, że właśnie mi w warsztacie ustawiają na wprost kierownicę do koła. mam tylko nadzieję, że wystarczy wyregulowac bo #!$%@? oczywiście odjechała.
sprawa świeża na tyle, że jeszcze mi krew nie zakrzepła na łokciu.
mam dwie ważne lekcje z dzisiejszego wydarzenia:
1. nie ufać #!$%@? w autach, nawet jak sam jestem #!$%@? w aucie
2. kupić gopro
4. Kup kombiak i dobry kask
@SUQ-MADIQ: uczę się, uczę. wiem, że miałem #!$%@? odruchy i po części na pewno moja wina. Kurtkę miałem skórzaną i lekko się przetarła, kask z niższej półki (ls2) ale na szczęście łbem nie przypieprzyłem
Nie przejmuj sie ale zadbaj o ochrone - poprzednie moto rozbiłem 5 albo 6 razy w rok
@entrop: Mnie ciągnie do NSR 125, chyba, że wyjadę do UK, to bede zbierał na to, co ma @SUQ-MADIQ: ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
@przegryw69: niby trenowałem na sucho koło chaty ale jednak w akcji to nie to samo :/