Wpis z mikrobloga

jeszcze dwa tygodnie nie minęły na moim #motocykle #125cc i już właśnie inaugurowałem asfalt.
jak z obrazka, babsko w minivanie stało sobie z prawej centralnie pod światłami maską na skrzyżowaniu, i najwyraźniej sądząc, że jak ostanie co widziała, to zielone, znaczy, że może ruszać jak tylko zapali się zielone mi do jazdy prosto. przy okazji #!$%@?ąc się na lewy od razu bo to dwupasmowa.
jestem początkujący motzno więc wydaje mi się, że hamowałem przodem na skręconych kołach próbując ją jeszcze wyminąć kretynkę, no efekt taki, że właśnie mi w warsztacie ustawiają na wprost kierownicę do koła. mam tylko nadzieję, że wystarczy wyregulowac bo #!$%@? oczywiście odjechała.
sprawa świeża na tyle, że jeszcze mi krew nie zakrzepła na łokciu.
mam dwie ważne lekcje z dzisiejszego wydarzenia:
1. nie ufać #!$%@? w autach, nawet jak sam jestem #!$%@? w aucie
2. kupić gopro
  • 24
@Zielony34: 11 lat
@SUQ-MADIQ: uczę się, uczę. wiem, że miałem #!$%@? odruchy i po części na pewno moja wina. Kurtkę miałem skórzaną i lekko się przetarła, kask z niższej półki (ls2) ale na szczęście łbem nie przypieprzyłem
@entrop: Jak po każdej glebie nauczysz się nie glebować ponownie w ten sposób to za 3-4 wypadki dojdziesz do pułapek na mokrej dopiero ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie przejmuj sie ale zadbaj o ochrone - poprzednie moto rozbiłem 5 albo 6 razy w rok
@Zielony34: kupiłem go głownie po to, żeby nauczyć się jeździć a za sezon zrobić sobie A. Jak nie rozdupczę go w międzyczasie całkiem to potem się zdecyduję czy go sprzedać czy sobie zostawię bo będzie lepszy do miasta od jakiegoś półlitrowego "potwora" ;)
@przegryw69: niby trenowałem na sucho koło chaty ale jednak w akcji to nie to samo :/
@Zielony34: daj spokój, kursy trwają ile, 20h i ludzie wsiadają na wieksze motocykle. Mi wszyscy znajomi motocykliści mówili ze śmiechem, że miesiąc pojeżdżę i pędem pobiegnę już robić A.