Wpis z mikrobloga

Nie jeżdżę i nigdy nie jeździłem motocyklem, jestem jednym z tych kierowców, którzy lubią motocyklistów. Jak mam jakiegoś obok siebie to go przepuszczam, bo wiem, że jest szybszy i zwinniejszy. Na światłach też nie ma problemu, bo gdy tylko zapali się zielone, on już jest kilkadziesiąt metrów przede mną, więc oboje mamy pustą drogę. Jest jedna tylko rzecz psująca ten cały wizerunek: hałas. Czy tych motocykli nie można jakoś wyciszyć? Tego nie da się znieść. Czy zawsze motocyklista musi mi obudzić dziecko w wózku? Piszesz chałka znowu to samo. Dzieci zasnęły w samochodzie, żona musiała iść do sklepu, więc ja zostałem z nimi na parkingu, oczywiście z otwartym oknem, bo gorąco. No i oczywiście musiał przejechać obok jakiś pierdzioch przekraczający normy hałasu.
#motocykle #gorzkiezale
  • 17
@dwa_szopy: Standardowe wydechy mimo, że są głośne nie przekraczają norm :) Niestety wielu ludzi zakłada bez sensu sportowy wydech, który nic poza hałasem mu nie daje. Nowoczesne "sportowe" wydechy też spełniają normy hałasu. Z drugiej strony taki głośniejszy wydech to kwestia zwiększenia sobie bezpieczeństwa. Wileu kierowców "nie widzi" motocykla ale nie mogą udawać, że nie słyszą.
@dwa_szopy: to tak z cyklu sebixów w burakowozach dowolnej marki i wypatroszonym tłumikiem. Tylko, niestety, część motocykli taka jest w standardzie, choćby Harleye, no i nie ma za bardzo co na to poradzić, choćby i się nawet chciało ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@dwa_szopy: no bo to jest tak jak z kupowaniem starego BMW, kupi jakiś sebiks 20 letniego litra, wspawa puszke po pomidorach zamiast tłumika - dodatkowo #!$%@? z każdej strony naklejke 300km/h i patrzcie ludzie mam ścigacza.
Nic nie poradzisz, trzeba zabierać dowody rejestracyjne.
Zagranico nikt tak nie kombinuje - a mieszkam przy drodze o sporym motocyklowym ruchu i raz na ruski rok słysze jakiegoś choppera.
Tu ludzie nie muszą oznajmiać innym