Wpis z mikrobloga

Siemka Mirki. Mam ochotę się z wami czymś podzielić, a mianowicie poruszyć dwa tematy. Nie tyle co się wyżalić, co mam potrzebę się z tym kimś podzielić.

Przez ostatni miesiąc zmagałem się z pewną rzeczą.

Zadawałem sobie pytanie. Co ja chcę w życiu robić? Kim chcę zostać?

Kiedyś chciałem zostać sławnym gitarzystą, mieć swój zespół i grać koncerty. Jednak z biegiem czasu człowiek stał się mądrzejszy i zdał sobie sprawę, że te czasy już minęły i trzeba bardziej racjonalnie podchodzić do życia. Mam aktualnie zespół, z którym gram od 1,5 roku, ale wiecie jak to jest z zespołami :) Albo jest albo go nie ma. Bym pokazał wam jakieś nagrania, ale nic nie mamy...

To tyle jeżeli chodzi o moje lata młodzieńcze.

Czy żałuję 6 lat poświęconych na grę na gitarze? W końcu grałem dzień w dzień... Trochę szkoda zmarnować, ile? 3000 godzin? 3500? Coś koło tego było. Kiedyś chciałem dojść do 10 000 godzin, ale jeszcze nic straconego :) Może kiedyś dojdę, na starość.

Do szkoły muzycznej nie zamierzałem iść. Grałem swoje. Mógłbym teraz spokojnie uczyć innych ludzi gry na gitarze, jakąś tam wiedzę posiadam. Może gorzej z teorią, ale jakieś solówki, skale, harmonie z oparciem o przykłady mógłbym nauczyć.

Poza gitarą zawsze kręciły mnie komputery, gadżety i nowe technologie. I tak błąkałem się jak ta mucha uderzając o szklane okno. W gimnazjum chciałem iść do klasy z dodatkową matematyką i informatyką, ale się nie dostałem i trafiłem do klasy lingwistycznej. W sumie nie żałuję tego. Nauczyłem się trochę języka niemieckiego, co pomogło w moim obecnym życiu.
Może i mało, bo jednak szkoła nie nauczy was języka. Szkoła w sumie niczego was nie nauczy. Serio. Jak nie weźmiecie w dłoń książki i nie zaczniecie się uczyć sami z siebie, to niczego się nie nauczycie.