Wpis z mikrobloga

@tojestbordowylogin: Saab ma mły promień skrętu na parkingu ciężko nim manewrować. W benzynie lepiej brać silniki od 1.8t (2.0l) w górę bo mają łańcuch rozrządu. 9-3 jest bardzo wygodny, ale spasowanie plastików jest słabe czasami na wybojach i ostrzejszych zakrętach trzeszczą (można temu zaradzić montując rozpórkę).
@tojestbordowylogin Ja posiadam, 2.0 turbo, Hirsch Performance 221KM, LPG od Landi Renzo, B204e, rocznik 2000, rozpórka na przód.
Cud, miód i orzeszki, ino się muszę w końcu w letnie opony zaopatrzyć, bo na zimowych to samochód ma preferencje albo stania w miejscu albo odlatywania do góry :/
@tojestbordowylogin: dobra. nieważne. ja też mam trochę do czynienia z sabiną. oczywiscie mówimy o 9-3 I. wersja z która ja mam do czynienia to wersja 2,0t w serii 150km 2001 rok SE w gazie.
pierwsze co, to trzeba sprawdzić czy nie ma opiłków w misce XD
a potem można szaleć :D
lubią sobie niektóre rzeczy paść czasem, ale nie ma problemów z częściami.
a jeździ się jak marzenie ;)
@crushyna: