Wpis z mikrobloga

@orian: "zmotoryzowanego" czyli człowieka który czasami jeździ autem a głównie MPK. Z Twojej odpowiedzi wynika, że "mieszkańcy" to ludzie którzy siedzą całymi dniami w domu bo im korki nie przeszkadzają. Powodzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@hannazdanowska: 1. Przy dworcu łódź kaliska jest już podobne rozwiązanie i jest to miejsce, z którego chce się uciekać jak najdalej, bo wszędzie wokół pędzące samochody, hałas i smród. Jestem na nie.
2. Dodatkowo, nie wiadomo jak zmieni się natężenie ruchu po otworzeniu A1, ponieważ może znaczącą się zmniejszyć.
3. Co z tego, że auta i ciężarówki szybko przejadą nad Piłsudskiego, skoro będą stały w jeszcze większych korkach na Rondzie Solidarności?
@Zaszczyk: Jak otworzą A1 to ruch na rondzie Solidarności drastycznie spadnie, odpadnie też problem z dużym ruchem na strykowskiej (która ogólnie zaraz po otwarciu A1 i zrobieniu dojazdów do niej ma być zamknięta i przebudowana na układ 2+1)
@Przygoda: Ale to pieniądzę można wydać na coś znacznie mądrzejszego np. remont chodników w CAŁYM mieście. Nie można podejmować żadnych decyzji o przebudowie tego skrzyżowania bez analiz ruchu po otwarciu A1. Poza tym wiadomo, nawet jeśli tu powstanie wiadukt to korek zrobi się w innym miejscu - Rondzie Solidarności czy następnych skrzyżowaniach.
@Zircon: Za kilka lat ten wiadukt i tak będzie trzeba wybudować ale wtedy zapłacimy za niego 100% nie 35%, A1 niewiele tu zmieni bo wiadukt jest w osi W-Z nie P-P.
Korek nie przeniesie się nigdzie indziej bo ruch rozkłada się na wiele skrzyżowań, z wiaduktem praktycznie cała trasa W-Z będzie bezkolizyjna.
@hannazdanowska: Po raz pierwszy w życiu pomyślałem że oddanie głosu ludziom to zły pomysł, wszystkie fora na kilkunastu portalach zalały głosy tych samych osób które bez logicznego uzasadnienia lobbują za zniszczeniem tego projektu.
Niestety nie ważne jaka jest prawda a kto głośniej krzyczy, w tym przypadku najlepiej radzą sobie środowiska rowerowe i pseudoekologiczne które wspiera np właściciel biurowca zlokalizowanego obok.

Proszę słuchać specjalistów wadą demokracji jest to że żul spod budki
wadą demokracj


@Przygoda: Wadą demokracji jest właśnie to, że większość ludzi nie ma o niczym pojęcia. I właśnie przez to ten wiadukt zbudowany zapewne zostanie. Przed tym wszystkimi remontami korki na rondzie Solidarności były zazwyczaj sporo większe, i to z kilku stron
@Zircon: przejeżdżam to skrzyżowanie codziennie od jakiś 8 lat i owszem pamiętam gigantyczne korki przed budową trasy WZ, które tworzyły się nie tylko po wprowadzeniu bus pasów na Śmigłego Rydza i Kopcińskiego.

Zdaję sobie sprawę, że budowa wiaduktu mocno ingeruje w aktualny krajobraz, ale jeśli nie ma możliwości przedłużenia obecnie budowanego tunelu na trasie WZ, jestem za budową tego wiaduktu.