Chodzi o to aby zebrać wszystkie gwiazdki w kosmicznym labiryncie. Oprócz zwykłego poruszania się astronautą po planszy to dodatkowo można przesuwać elementy labiryntu. Dzięki temu od Ciebie drogi graczu zależy jaką ścieżkę sobie ułożysz i czy uda się Tobie zdobyć wszystkie gwiazdki.
@fuuYeah: Czemu oklepane? Grałeś kiedyś w grę typu "labirynt" gdzie mogłeś przesuwać ściany? W tej grze przesuwasz całe kolumny skał - od Ciebie zależy jak ułożysz sobie drogę.
@to_ja_mateusz: myślałem bardziej ogólnie. Grałem w labirynt gdzie można przesuwać elementy ze ścieżką aby dojść do celu. To jakie to elementy i w jaki sposób się je przesuwa oraz co jest celem już nie jest istotne.
@to_ja_mateusz: plusem jest to, że gra wygląda przyjemnie i ma fajne dźwięki. Po za tym już wszystko było. I nie piszę tego złośliwie. Po prostu tak jest ( ͡°͜ʖ͡°)
@to_ja_mateusz: w czym się robi grafikę do takiej gry? czy to wszystko to są wektory zapisane w .svg? czy może zwykłe rastrowe pngi z jakimś dużym dpi?
@PanBaklazan: Wszyscy teraz Unity a ja na przekór wybrałem AIR'a (Starling (game framework) + Feathers (menu UI) + Spine (animations)). ;-) Prawda taka że dla takiej gry to nie ma dużego znaczenia - wszystko jest 2D chociaż rederowane na stage3D. Air także ma możliwość wygenerowania paczki na Androida jak i na iOS'a.
Grafika własna - pracuje jako programista ale tworzyć grafikę 2d/3d też lubię. Dźwięki kupione na audiojungle.
@crejzus: Inkscape. Wszystko trzymam na jednym obrazku (używam TexturePacker) - dla karty graficznej jest to wygodne by trzymać wszystko na jednej bitmapie.
@to_ja_mateusz: 1. Brak tutoriala, nie wiem, gdzie mam dojść 2. Za dużo razy trzeba kliknąć, aby zacząć grę. Powinien to być 1-2 kliki w tak prostej grze. 3. Model płatny nie sprawdza się na Androidzie. Jak sprzedasz 100 sztuk gry w rok, to stawiam browara. 4. Ładna grafika. 5. Texture packer w wersji płatnej? Jaki silnik?
@sortris: 1) Tutorial jest - może niechcący pominąłeś. 2) Ciężko byłoby w 2 klikach - próbowałem w wersji lite. Wtedy ludzie nie wiedzieli co wybrali. 3) :-( . Wiem że płatności w grach są teraz na topie - też tak uważasz? Masz jakieś dobre rady poparte doświadczeniem/praktyką ? 4) dzięki wielkie - to miło słyszeć od wielu osób kiedy głównie jestem programistą.
StarMaze na GooglePlay
Promo na YouTube
Wersja lite - darmowa
Chodzi o to aby zebrać wszystkie gwiazdki w kosmicznym labiryncie.
Oprócz zwykłego poruszania się astronautą po planszy to dodatkowo można przesuwać elementy labiryntu.
Dzięki temu od Ciebie drogi graczu zależy jaką ścieżkę sobie ułożysz i czy uda się Tobie zdobyć wszystkie gwiazdki.
Polecam.
#gry #android #gamedev #puzzle #lamiglowka #gaming #grafika #inkscape #starling
Komentarz usunięty przez moderatora
Prawda taka że dla takiej gry to nie ma dużego znaczenia - wszystko jest 2D chociaż rederowane na stage3D. Air także ma możliwość wygenerowania paczki na Androida jak i na iOS'a.
Grafika własna - pracuje jako programista ale tworzyć grafikę 2d/3d też lubię.
Dźwięki kupione na audiojungle.
2. Za dużo razy trzeba kliknąć, aby zacząć grę. Powinien to być 1-2 kliki w tak prostej grze.
3. Model płatny nie sprawdza się na Androidzie. Jak sprzedasz 100 sztuk gry w rok, to stawiam browara.
4. Ładna grafika.
5. Texture packer w wersji płatnej? Jaki silnik?
2) Ciężko byłoby w 2 klikach - próbowałem w wersji lite. Wtedy ludzie nie wiedzieli co wybrali.
3) :-( . Wiem że płatności w grach są teraz na topie - też tak uważasz? Masz jakieś dobre rady poparte doświadczeniem/praktyką ?
4) dzięki wielkie - to miło słyszeć od wielu osób kiedy głównie jestem programistą.
https://prezi.com/zh5ccf4w4vva/mechanizmy-modelu-f2p/?utm_campaign=share&utm_medium=copy