Wpis z mikrobloga

@dagon_666: @user84328: @sathra: jestem samoukiem i jeśli czegoś jeszcze nie znam, nie umiem, to uczę się, tworze koło na nowo tylko po to, by rozumieć jak to działa pod spodem - antlr będzie następny, do szybszego osiągnięcia tego, ale pierwej muszę wiedzieć jak to działa. Zawsze to dodatkowa wiedza :333
@losiul: nope, jestem gdzieś dalej za środkiem. ot, jeśli nie używa się boosta, tylko szuka i używa jak najmniej złożonych bibliotek, wtedy tak długo zajmuje tworzenie projektu. porównaj sobie kiedyś napisanie bardziej złożonego programu (w tym przypadku konsolowego) o tych samych możliwościach w obu językach, gdzie dozwolone jest Ci użyć zewnętrznych bibliotek tylko wtedy, gdy biblioteki standardowe języka nie posiadają takich ficzerów ;*
@PsichiX: Hmm - a tak nie jest w każdym projekcie? A tak BTW: boost to de facto standardowa biblioteka C++, jeśli postanowiłeś szukać jakiejś wspaniałej alternatywnej, to jesteś sam sobie winien.. : >
: *
@PsichiX: A, jeszcze jedno - na mikrokontrolery to programujesz? To że binarka C# ma 1kb wcale nie oznacza, że po załadowaniu tyle pamięci zjada program.
Pisząc VM w czymkolwiek z GC skończysz parsując ręcznie tablicę bajtów : >. I znowu nawet mi Cię nie żal ; P.
@losiul: jestem tu już tyle czasu, a nadal zastanawiam się, skąd ten jad w wypokowych programistach :>
Spokojnie misiu, ja wiem, że 1kb binarki c# nie przekłada się na 1kb pamięci używanej. to się tyczy każdego języka. Ja wiem, że panuje hejt na GC i ja też go hejcę, ale spokojnie, znam metody na redukowanie balastu z tytułu użycia GC.
@losiul: to jest czysto templatkowa biblioteka, paczyłem na nią, właśnie dlatego odpadła - do moich potrzeb wymagałem bibliotekę nie-templatkową, która ma możliwość generowania zasad dynamicznie (ładowanie reguł z pliku).