Wpis z mikrobloga

Będę przechodził grę drugi raz prawdopodobnie na Ścieżce Potępionych i mam zamiar wziąć do drużyny towarzyszy fabularnych, których nie używałem za pierwszym razem (enigmatyczka, druid i łowczyni), a resztę uzupełnić bohaterami własnymi. Główna postać barbarzyńca (i granie jako bezlitosny #!$%@?, bo ciekawi mnie jakie będzie wtedy zakończenie), a do tego dwie postaci własne z karczmy - jedną z nich na pewno będzie wojownik, ale nie grałem jeszcze łotrzykiem i mnichem. Kto z tej dwójki będzie lepszym wyborem? Czytałem, że mnich jest bardzo mocny na początku, ale z czasem słabnie, ponieważ nie da się zaklinać gołych pięści przez co nie ma wielu profitów z broni. Za to do łotrzyka nie potrafię się na razie przekonać - jego umiejętności skalują się z obrażeniami broni, więc wychodzi na to, że 2x Sztylet to słaba opcja, jednakże byłby bardzo dobry z Arbalestem co niezbyt pasuje mi do rodzaju postaci :< Chętnie poznam Wasze opinie o tych dwóch klasach, bo chciałbym jak najlepiej zoptymalizować drużynę.

Btw. jeśli ktoś jeszcze nie kupił gry, to na cdkeys.com jest za ok. 63zł.
#pillarsofeternity
  • 2
@Zavis gram mnichem i według mnie OP, brak możliwości zaklinania rekompensuje zwiększane co 2 lvle celność i DMG, w dodatku działa też umiejętność na atak dwiema broniami. Doliczając szybkość ataku i umiejętonści z ran, miazga
@Zavis: Dzisiaj skończyłem. Grałem zbugowanym cipherem. Na twoim miejscu poczekałbym aż ogarną jeszcze kilka patchy/wydadzą dodatek. Ja stworzyłem mnicha na 7 poziomie, ale dawanie max w Moc/Zręczność/Kondycję było złą decyzją, bo padał na każdym przeciwniku. Może rozsądniej złożony coś robi. Na Steamie są fajne poradniki odnośnie tworzenia czegoś z sensem. Łotrzyk póki co najmocniejszy z arbalestem, bo taki klasyczny ze stealthem i za plecami przeciwników obecnie jest niegrywalny ze względu na