Wpis z mikrobloga

@kubakabana: podałem Ci statystyki, masz jakieś argumenty na poparcie togo co piszesz oprócz subiektywnego odczucia? E75 dobrze się ruszał zanim zabrali mu najlepszy silnik, teraz już nie jest tak dobrze
  • Odpowiedz
@bohme: E-75 ma 9,83 hp/t i opory gruntu 1,15 na średnim terenie, a M103 1,25 (im mniej tym lepiej), więc wcale jakieś dużej różnicy nie ma. IMO największą wadą M103 jest jego prędkość maksymalna zaledwie 34 km/h, więc E-75 niekiedy może wydawać się szybszy.
  • Odpowiedz
@bohme: predkosc obrotu m103- 28, e75 - 30

predkosc maksymalna 34 vs 40 - przeciez to jest prawie 20% roznicy

silnik zrekompensowali mu soft statami i poprawieniem obrotu do 30
  • Odpowiedz
@kubakabana: Nie zawsze prędkość maksymalna przekłada się na mobilność.
Podam dla przykładu, E5 vs IS 7 w większości przypadków ten pierwszy dociera do celu. Tak tylko napisałem, bo zdaje się, że tego niekwestionowałeś jeśli chodzi o wspomniane 9t?
  • Odpowiedz
@PiccoloColo: mobilnosc juz dajmy na to niech ma podobna z E75 - nawet jesli jest ciut mobilniejszy to jest mobilniejszy od jednego i z bardziej slamazarnych 9

50 120 wz 111 czy is8 - nas niedogoniat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@kubakabana: To oczywiste, ale przyspiesza do prędkości maksymalnej niczym med, co w ciasnych zaułkach bardzo się przydaje.
Ale trzeba przyznać, że skrojono i to znacznie amerykańskie czołgi pod względem prędkości.
  • Odpowiedz
@kubakabana: Chodzi mi o to, żebyś zagrał mniej rozważnie i nie bał się iść na wymianę, bo ten czołg potrafi wygrywać solówki z teoretycznie mocniejszymi.
E5 oczywiście jest taką m103 na sterydach.
  • Odpowiedz
@kubakabana: wczoraj pluton e75 i m103 - e75 tylko wąchał spaliny - pod górkę nawet nie miał startu (służę powtórką dla chętnego).
M103 bardzo fajny czołg chociaż grind na stoku jest bolesny.
  • Odpowiedz
@kubakabana:No proszę, jak łatwo fioletowi wjechać na ambicję xD

Amerykańskie czołgi to świetni wspinacze, jeśli chodzi o czołgi ciężkie to chyba tylko ustępują francuskim w tym aspekcie.
  • Odpowiedz