Wpis z mikrobloga

@Nevardus: pewnie, że się zmieniło ale na pewno nie na tyle żeby nagle stałą się grywalna na moim rzęchu, no chyba że się mylę, tak czy siak będę musiał poczekać na wersje z zatoki żeby sprawdzić bo ryzykować nie będe
@Nevardus: W tej wersji która próbowałem nie było chyba żadnych ustawień graficznych (oprócz wyłączenia v-sync) a jeśli chodzi o sprzęt to 2 rdzenie po 1,6 Ghz 2 GB Ramu I Nvidia Geforce Go 7300 256 pamięci , możliwe że coś pokićkałem z pamięci piszę :)
@duskhorizon: Ja mam Core 2 Duo (dwa rdzenie) 2,00 GHZ, 4 GB RAM (na 2GB to nie ma szans aby ci poszło, skoro w rekomendowanych jest aż 8, a RAM ma duze znaczenie w tego typu grach), a kartę graficzną ATI Moblility Radon HD 3470 (też chyba 256mb).

Myślisz, że mi pójdzie PoE? Już mam kupione i od około dwóch tygodni czekam z niecierpliwością aż będę mógł zagrać ( ͡°
@duskhorizon: RAM nie jest problemem jeśli chodzi o fps, ale w innych kwestiach stanowi problem, jeśli jest go za mało.

Generalnie karta graficzna to chyba najmniej straszne z wymogów dla takiej gry, bo nie jest ona w 3d, do tego walka i pauza taka, ze powinno dac się grać nawet mając mało fps i trochę lagi. A po ustawieniu najniższych ustawień graficznych jakoś to będzie.

Ogólnie te wymagania które teraz dowalili
@duskhorizon: Ale przecież karta graficzna 256MB nie ma problemu z 3d. U mnie np Wiedzmin 1 działał i to wcale nie na minimalnych ustawieniach, Drakensang The River od Time też, Oblivion i inne gry które są full 3D i full dobra grafika jak na czasy w których wyszły, podczas gdy PoE powinno mieć sporo niższe wymagania od tych gier, bo co tam niby takiego jest? Chyba tylko strasznie fatalna optymalizacja :/
@Nevardus: po dalszej analizie stwierdziłem , że gra nie odpala mi się w DX/OpenGL (nie wiem dokładnie) tylko renderuje software'owo , przez to są tak beznadziejne wyniki - możliwe więc że na przykład potrzebuje OpenGL w wersji której nie obsługuje moja karta, a może to jakiś bug który wyeliminują w wersji finalnej, pozostaje trzymać kciuki :)