@wielooczek: jezu jak ja chciałem w to pograć, nawet narobili mi ochoty bo pisali na jakiś stronkach że 'hurr durr wymagania graficzne takie małe, każdy pogra' a tymczasem mam 2-3 fpsy :(
@wielooczek: przedpotowy laptop C2D i Nvidia z 256 ramu... ale początkowe doniesienia były takie że pójdzie na gorszych, szkoda że się dużo zmieniło od tamtego czasu
W sieci pojawiły się minimalne wymagania sprzętowe gry Pillars of Eternity. W produkcję studia Obsidian Entertainment zagrają nawet posiadacze starszych pecetów z jednordzeniowym procesorem.
Procesor: Pentium IV 2.6 GHz Pamięć operacyjna: 2 GB Karta grafiki: z 128 MB pamięci (GeForce 6600 GT / Radeon 9800 PRO lub lepsza)
@Nevardus: pewnie, że się zmieniło ale na pewno nie na tyle żeby nagle stałą się grywalna na moim rzęchu, no chyba że się mylę, tak czy siak będę musiał poczekać na wersje z zatoki żeby sprawdzić bo ryzykować nie będe
@Nevardus: W tej wersji która próbowałem nie było chyba żadnych ustawień graficznych (oprócz wyłączenia v-sync) a jeśli chodzi o sprzęt to 2 rdzenie po 1,6 Ghz 2 GB Ramu I Nvidia Geforce Go 7300 256 pamięci , możliwe że coś pokićkałem z pamięci piszę :)
@duskhorizon: Ja mam Core 2 Duo (dwa rdzenie) 2,00 GHZ, 4 GB RAM (na 2GB to nie ma szans aby ci poszło, skoro w rekomendowanych jest aż 8, a RAM ma duze znaczenie w tego typu grach), a kartę graficzną ATI Moblility Radon HD 3470 (też chyba 256mb).
Myślisz, że mi pójdzie PoE? Już mam kupione i od około dwóch tygodni czekam z niecierpliwością aż będę mógł zagrać ( ͡°
Sądzę, że ram nie jest akurat problem jeśli chodzi o fps, karta graficzna mocno nie wyrabia. Co mnie jeszcze trzyma w nadziej to fakt, że w tej wersji w którą grałem nie mogłem nic praktycznie zmienić w ustawieniach graficznych.. może tam da się pokombinować
@duskhorizon: RAM nie jest problemem jeśli chodzi o fps, ale w innych kwestiach stanowi problem, jeśli jest go za mało.
Generalnie karta graficzna to chyba najmniej straszne z wymogów dla takiej gry, bo nie jest ona w 3d, do tego walka i pauza taka, ze powinno dac się grać nawet mając mało fps i trochę lagi. A po ustawieniu najniższych ustawień graficznych jakoś to będzie.
@duskhorizon: Ale przecież karta graficzna 256MB nie ma problemu z 3d. U mnie np Wiedzmin 1 działał i to wcale nie na minimalnych ustawieniach, Drakensang The River od Time też, Oblivion i inne gry które są full 3D i full dobra grafika jak na czasy w których wyszły, podczas gdy PoE powinno mieć sporo niższe wymagania od tych gier, bo co tam niby takiego jest? Chyba tylko strasznie fatalna optymalizacja :/
@Nevardus: po dalszej analizie stwierdziłem , że gra nie odpala mi się w DX/OpenGL (nie wiem dokładnie) tylko renderuje software'owo , przez to są tak beznadziejne wyniki - możliwe więc że na przykład potrzebuje OpenGL w wersji której nie obsługuje moja karta, a może to jakiś bug który wyeliminują w wersji finalnej, pozostaje trzymać kciuki :)
Omówiono tutaj interfejs użytkownika, sterowanie i mechanikę gry.
#crpg #rpg #gry #baldursgate #obsidian
strasznie smutłem :(
Jaki sprzęt?
W sieci pojawiły się minimalne wymagania sprzętowe gry Pillars of Eternity. W produkcję studia Obsidian Entertainment zagrają nawet posiadacze starszych pecetów z jednordzeniowym procesorem.
Procesor: Pentium IV 2.6 GHz Pamięć operacyjna: 2 GB Karta grafiki: z 128 MB pamięci (GeForce 6600 GT / Radeon 9800 PRO lub lepsza)
Tak się zapowiadało :)
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=86135
Myślisz, że mi pójdzie PoE? Już mam kupione i od około dwóch tygodni czekam z niecierpliwością aż będę mógł zagrać ( ͡°
szczególnie że :
http://pclab.pl/news62644.html
Sądzę, że ram nie jest akurat problem jeśli chodzi o fps, karta graficzna mocno nie wyrabia. Co mnie jeszcze trzyma w nadziej to fakt, że w tej wersji w którą grałem nie mogłem nic praktycznie zmienić w ustawieniach graficznych.. może tam da się pokombinować
Generalnie karta graficzna to chyba najmniej straszne z wymogów dla takiej gry, bo nie jest ona w 3d, do tego walka i pauza taka, ze powinno dac się grać nawet mając mało fps i trochę lagi. A po ustawieniu najniższych ustawień graficznych jakoś to będzie.
Ogólnie te wymagania które teraz dowalili