Wpis z mikrobloga

Mirki, serdecznie nie polecam Komputronika, a w zasadzie ich sklepu internetowego. Człowiek wydaje grube siano, jest przez 3 tygodnie zlewany, tylko po to żeby zmienili status zamówienia na "anulowano"... nosz #!$%@?, i jeszcze o tej godzinie, żebyś przypadkiem ich od razu nie #!$%@?ł. 3 razy sie zastanówcie zanim coś u nich kupicie, a ja w tym czasie czekam na zwrot hajsu i szukam sprzętu gdzie indziej.
#komputronik #januszebiznesu #oszukujo ##!$%@? #boldupy
  • 6
@Komputronik_pl: D132944/2015, problem tkwił w braku jednego przedmiotu z zamówienia, jednak głównym problemem był zupełny brak informacji ze strony sklepu, że istnieje z tym jakiś problem (sam musiałem się dowiadywać i gdybym nie napisał to miałbym zero odzewu przez te 3 tygodnie). Dodatkowo na stronie przy tym przedmiocie jest informacja "wysyłamy w 7 dni" (przy zamówieniu było nawet że w 3 dni), a między 2 a 23 marca wydaje mi się
Sprawdziłem i faktycznie wina jest po naszej stronie. Przepraszam bardzo za zaistniałą sytuację.

Wiem też, że osoba z BOK ma już z Tobą kontakt i postara się wyjaśnić sprawę tak, żeby wszyscy byli zadowoleni :)