Wpis z mikrobloga

@Ciasto_hirol: Inna sprawa jest z takimi łożyskami w konstrukcji z tuleją dystansową, a inaczej jest bez niej. Skręcenie z odpowiednim momentem w przypadku tulei i tak nie gwarantuje odpowiedniego luzu. A jak nie ma tulei i bieżnia po prostu wchodzi w gniazdo na piaście to wystarczy chyba tylko odpowiednie skręcenie.

Już kilku mechaników mi to robiło i luz ciągle jest za duży, a jak mocniej skręcą to łożysko pada.
@szoorstki: W Golfie łożyska skręca się "na czucie" i blokuje nakrętkę zawleczką, składałem już tak kilka golfów i jeżdżą do dzisiaj. Kwestia wyczucia. Jak u ciebie jest zabezpieczana nakrętka?
@cogis1213: Byłem z tym już u mechanika - ASO twierdziło że luz jest na obu, on że tylko na jednym. Delikatnie je skręcił, a nakrętkę przybił w jednym miejscu dłutem (czy jak tam to zwać). Za to znalazł luz na zacisku hamulca, to by wyjaśniało stukanie, jeśli zawieszenie jest ok i luzy na łożyskach też w porządku.