Wpis z mikrobloga

@beer_man: cholera, nic nie mam :( zwykle żadnych papierków z biletomatów czy bankomatów nie biorę, taki nawyk :/ W takim razie sprawa chyba mi się komplikuje?
@czteropak: dzięki, spróbuję coś podziałać jutro, ale głupi byłem, że nie zwróciłem uwagi na wydruk :/
@bihu: różowy pasek miał wczoraj taki sam problem. W dwóch biletomatach pobrało kasę z konta, a nie doładowało karty. Kilka godzin później jak próbowała wejść do metra bilet nagle zyskał ważność i uwzględniło jej oba doładowania, czyli 60 dni ważności.
cholera, nic nie mam :( zwykle żadnych papierków z biletomatów czy bankomatów nie biorę, taki nawyk :/ W takim razie sprawa chyba mi się komplikuje?


@bihu: druga rzecz - jeśli płaciłeś kartą, to na podstawie historii rachunku będziesz mógł to udowodnić. Gdyby nie doszło doładowanie, a komunikacja z jakiegoś powodu nie chciałaby Ci tego zrekompensować to poszukaj w necie o opcji 'cashback' i wtedy bank Ci odda tę kasę jak wypełnisz
@bihu: sprawdź czy obciążyło Ci konto czy masz te 105 zł w blokadzie. Jeżeli obciąży Ci konto złóż reklamacje w swoim banku opisując sprawę. Powinieneś dostać zwrot.
@noniewiem: @Kajetan8: mam środki zablokowane. Jutro coś podziałam w tej kwestii. Na 60 dni nie chcę biletu, bo na wydział i tak chodzę z buta, a teraz będę mieć przez miesiąc praktyki poza Warszawą no i trzeba tam jakoś dotrzeć.

Dzięki Mirasy, na Was zawsze można liczyć( ͡° ͜ʖ ͡°)