Aktywne Wpisy
niech_ktos +58
Szkoła podstawowa gdzie zapisuję mojego bąbelka umieściła listę osób zakwalifikowanych - pełne imię i nazwisko ponad 150 dzieci na głównych drzwiach szkoły i sobie to wisi od kilku dni. Zgłaszać to gdzieś?
#szkola #niebezpiecznik #dzieci
#szkola #niebezpiecznik #dzieci
saakaszi +1193
JA PxxxxxxE, CZY WY TO WIDZICIE!
Ponad 576 mln zł agencja decyduje się przeznaczyć na zakup agregatów prądotwórczych. Na ich dostawcę, bez żadnego postępowania przetargowego, wybiera świeżo powstałą komandytowo-akcyjną spółkę Seltet z Warszawy, firmę bez doświadczenia w obrocie tego typu sprzętem.
Dostarczaniem agregatów prądotwórczych dla walczącej z Rosją Ukrainy RARS chwaliła się na swojej stronie internetowejRządowa Agencja Rezerw Strategicznych
Założycielem i komplementariuszem Seltet jest Paweł Szopa. Wspólniczką jego matka Wiesława, na którą
Właśnie wróciłem z Berlina i tak życzliwych osób jak berlińczycy nie spotkałem ani w Pradze, ani w Wiedniu, ani w Rzymie.
W prawie połowie miejsc których byłem w Berlinie dogadałem się po ........ Polsku oO A to się trafił Niemiec który znał łamaną polszczyznę, a to się trafił Turek którego Polak uczy języka naszego. Albo trafiliśmy na Niemkę z która mówiła że Polska to piękny kraj.
Zaś sam Berlin - miasto jak miasto. Jednak ze wszystkich miast w których byłem w Polsce najbardziej przypomina mi Warszawę. Nie tylko swoim ogromem, funkcją reprezentacyjną, lekkim bałaganem w centrum, "dziurami" pomiędzy kamienicami, budynkami, ale także komunikacyjnie. Widać że @ztm_warszawa wzoruje się na BVG i dobrze im to wychodzi, a często nawet lepiej.
#berlin #niemcy #warszawa #niepopularnaopinia
@hsvduivbsh: Ciekawe, w czym ZTM jest lepszy od BVG. Jak dla mnie rozwiązania komunikacyjne, a przede wszystkim sieć połączeń w Berlinie, bije Warszawę na łopatki.
Owszem mają więcej linii metra, więcej linii SKM, ale powoli nadganiamy. Autobusy w warszawie jeżdżą bardziej regularnie niż dawniej. Dojeżdżają do większej ilości miejsc (to akurat zasługa p.Ruty). W ostatnich dniach po otwarciu II linii metra powstały w końcu czytelne schematy komunikacji szynowej. Pozostaje tylko