Wpis z mikrobloga

@jpkfakeacc:
Niby jak sobie wyobrażasz, że ktoś ma Ci dać sensowną odpowiedź?

Nie podałeś żadnych cech, jakich oczekujesz od laptopa. Żadnych priorytetów. Dla mnie np. Air jako jedyny laptop nie ma absolutnie najmniejszego sensu (jestem programistą i potrzebuję m.in. kompa do pracy -- Air ma za małą moc), natomiast dla mojej dziewczyny z kolei jak najbardziej ma (do Worda/GDrive'a/Netu/filmów styknie, a jest tak mały i lekki, że wejdzie jej do torebki
@Sh1eldeR: Po części masz rację, z tym, że właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem "jeżeli tak, to tak, a jeżeli tak to tak", chodziło raczej o relację cenę/wydajności. Trochę zrozumienia

@Obserwator_z_ramienia_ONZ oczywiście, że brałem pod uwagę, 1100$ mogę mieć porównywalnego XPS 13 z gorszym prockiem. Też wygląda zajebiście, ale jeżeli mam opcję zabrania Maca w lepszej konfiguracji za mniejszą cenę w klasie premium to po co właściwie miałbym kupować PC?

@matiit: no
@jpkfakeacc:
Czyli różnica mobilności nie ma dla Ciebie żadnego znaczenia?

@Obserwator_z_ramienia_ONZ:
Makówki wcale nie są takie złe jako laptopy. Rzekłbym, że są dobre. MacBooki Pro są drogie, ale nie tak łatwo znaleźć jest coś, co by było dużo tańsze i w tym samym momencie równie:
-wydajne
-kompaktowe (one są małe!)
-fizycznie wytrzymałe (i z podświetlaną klawą)
-długi czas pracy na baterii
-dobry ekran

Jak dla mnie MBP byłby pewnie idealnym
@Sh1eldeR: Dokładnie, sama mobilność ma dla mnie zerowe znaczenia (zarówno różnica w wadze jak i długość pracy na baterii), dlatego właśnie kierowałem się w stronę Pro. Mam też trochę obawy jeżeli chodzi o skalowanie Retiny do 1400x900 oraz 1680x1050, że będzie to blurry, jesteś w stanie się na ten temat wypowiedzieć również? Dzięki.

@Obserwator_z_ramienia_ONZ posłuchaj kolego, research zrobiłem dobry i jeszcze wczoraj miałem brać XPS 13 z infinite display, ale dziś
@jpkfakeacc: