Wpis z mikrobloga

Z pierwszą generacją elektrycznego R8 E-Tron nie udało się przebić poza koncepty i prototypy. Druga jest już gotowa na zamówienia i będzie budowana tylko na specjalne życzenia. Coupe dysponuje mocą 462 KM, momentem obrotowym 920 Nm i na jednym ładowaniu baterii może pokonać do 450 kilometrów.

#carboners #samochody #motoryzacja #technologia #genewa2015 #audi #samochodyelektryczne
autogenpl - Z pierwszą generacją elektrycznego R8 E-Tron nie udało się przebić poza k...

źródło: comment_PZgnGxXraVizSbmzoXVwYAJ0BbW0Yy0x.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@autogenpl: @GOTOVE:

na jednym ładowaniu baterii może pokonać do 450 kilometrów

przewidywany czas podróży wynosi 15 godzin.


Po co w ogóle projektować taki samochód? FSO Syrena 100 miał podobny zasięg i czas przejazdu. Idziemy do przodu czy się cofamy?
  • Odpowiedz
@Oldtimery_com: najpierw poczekajmy na pełne dane techniczne ;) Po co? Bo można: R8 E-Tron to tylko popis technologiczny, ciekawostka dla kolekcjonerów, jeden krok w tył, aby później można było zrobić dwa do przodu (hamulcem są przede wszystkim baterie, a tu obiecujące są nowe baterie litowo-tlenowe, nad którymi pracuje IBM).
  • Odpowiedz
, na domiar dobrego wolnossące V10 o mocy 540, a w R8 V10 Plus aż 610 KM.


@autogenpl: Wiem, tylko zastanawiam się dokąd to zmierza. Niedługo ludzie na drogach pełnych "elektrycznego szajsu" będą obracać się za Fiatem Sieną, wąchając jego, przepełnione nostalgią,za starymi dobrymi czasami, spaliny. A my będziemy musieli opisywać te Sieny, Matizy i inne Lanosy, głęboko wierząc, że były wspaniałe, bo świat poszedł nie w tym kierunku.
  • Odpowiedz