Wpis z mikrobloga

Mirki, piszę, bo mam dość osobliwy problem z czymś w stylu przekrętu nigeryjskiego, ale wyglądającego troche inaczej. Pisze jako zielonka, bo nie chce, by moje długo pielęgnowane bordo było z tym głupim wpisem kojarzone ( ͡º ͜ʖ͡º)
Kilka miesiecy temu na twitterze skontktował sie ze mną jakiś dziwny gosc, ktory proponował współprace i prosił o maila, gdzie poda mi szczegóły. Jestem wykopowym programista i współpracuję z ludźmi z całego świata, więc to dla mnie zadna nowość. No to poszlo i na maila dostalem info oczywiscie o wojnie w afryce, zablokowanym koncie i milionach dolarów. Musiałem oczywiście wyslać skan paszportu, numer konta i takie tam. Olałem sprawę i odpisałem, że mnie to nie interesuje, bo wiadomo, #znawca here. Facet zaczał do mnie wydzwaniać i prosic o pomoc, tłumaczyłem, że mam go w dupie. Przez ponad tydzien walił do mnie telefonami, ale w koncu przestał. To było w listopadzie.
W środę dostałem od niego maila, że znalazł juz kogoś kto mu pomógł ale chce mi sie odwdzieczyc za poswiecony czas i chcialby mi wyslac karte platnicza z tysiacami dolarów do mojej dyspozycji. Jedyne co potrzebuje to dane to wysyłki, czyli imię, nazwisko, adres i numer telefonu. Wyjasnił wszystko, opisał i po kilku wymienionych mailach zapewniał, że chce mi tylko wysłać kartę i nic więcej (teraz ponoć ze swoją kasa siedzi w Londynie). Wierzyć? Nie wierzyć? Niby to ściema, ale głupi już jestem i nie wiem o co chodzi ( ͡° ʖ̯ ͡°) Wysłać adres i numer telefonu to nic strasznego, ale co moze się za tym kryc? bo jakos nie wierzę, że chce mi tak po prostu wysłać kartę kredytową z $300.000.
Więc o co chodzi? Ktoś spotkał sie z czyms podobnym???
#truestory #coolstory #oszukujo #kiciochpyta #problemypierwszegoswiata
  • 12
@kitanop: @0987poiu: