Aktywne Wpisy
WykopX +155
Pan @berito - autor #aferaczkoladowa zrobił rozdajo na 10 przekrojonych czekolad. Wpis mimo kilku tysięcy plusów został usunięty, a tu jest dowód, że akcja się odbyła:
🍫 https://wykopx.pl/wpis/78707185/rozdajo-do-wygrania-10-czekolad-wedla
Co ciekawe 10 dni wcześniej (16 października) pytał, czy można mrozić czekoladę ( ͡° ͜ʖ
🍫 https://wykopx.pl/wpis/78707185/rozdajo-do-wygrania-10-czekolad-wedla
Co ciekawe 10 dni wcześniej (16 października) pytał, czy można mrozić czekoladę ( ͡° ͜ʖ
MG78 +420
Dziś zamykam przedsprzedaż mojej książki Zrozumieć Ramen, z tej okazji rozdajo.
Przedmiotem rozdajo jest fizyczny egzemplarz mojej książki Zrozumieć Ramen, nad którą intensywnie pracowałem przez ostatnie kilkanaście miesięcy. Książkę można zamówić na topgar.pl, gdzie znajdziecie też przykładowe strony czy spis traści oraz na Allegro.
Dziś o 23:59 oficjalnie zamykamy przedsprzedaż. W najbliższy poniedziałek książka zostanie wysłana, a od wtorku 5 listopada powinna zacząć pojawiać się
Przedmiotem rozdajo jest fizyczny egzemplarz mojej książki Zrozumieć Ramen, nad którą intensywnie pracowałem przez ostatnie kilkanaście miesięcy. Książkę można zamówić na topgar.pl, gdzie znajdziecie też przykładowe strony czy spis traści oraz na Allegro.
Dziś o 23:59 oficjalnie zamykamy przedsprzedaż. W najbliższy poniedziałek książka zostanie wysłana, a od wtorku 5 listopada powinna zacząć pojawiać się
I kolejny problem, tym razem bez errorów, wszystko niby działa jak powinno - a raczej działało w wersji 3D.
Żeby przeciwnik mógł zjeść bohaterowi życie, musi do niego podejść, wtedy trigger collider który jest na przeciwniku, powinien aktywować boolean i cała funkcja powinna się wykonać, jednak, nie aktywuje :< .
Jak zmieniłem booleana na public i samemu go aktywowałem, to wtedy wszystko działało, samo z siebie nie chce, przewaliłem wszystko co do teraz dopisałem i nie wiem, może collidery inaczej działają w 2d a inaczej w 3d?
Skrócona, wybiórcza wersja:
bool playerInRange;
player = GameObject.FindGameObjectWithTag ("Player");
void OnTriggerEnter (Collider other)
{
if(other.gameObject == player)
{
playerInRange = true;
}
}
void OnTriggerExit (Collider other)
{
if(other.gameObject == player)
{
playerInRange = false;
}
}
Po player = ...
wstaw
Script error: OnTriggerEnter2D
This message parameter has to be of type: Collider2D
The message will be ignored.
W---------e ale działa, dzięki za pomoc @jigsaw96 ( ͡° ͜ʖ ͡°)