Wpis z mikrobloga

Jak wam się widzi MR2jka ostatniej generacji? Bo ja mam nieustające rozterkę, czy może być, czy nie może, oraz co trzeba zrobić, żeby była spoko.
Mechanicznie to cudowne auto z potężnym potencjałem na rozbudowe w mega niskich pieniądzach, a mi się moja MX-5 już nudzi i nie wiem, czy zarobie tyle by się S2000 dorobić do wakacji ;)
#motoryzacja #carboners #jdmboners #toyota #mr2 #rozterki
quit13 - Jak wam się widzi MR2jka ostatniej generacji? Bo ja mam nieustające rozterkę...

źródło: comment_J77MIPdyJM3TjJ3kP2SDMzpzNJKbibU6.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
@integra: jest to baaardzo często powtarzana mantra, a w praktyce różnice nie są duże i szersze opony robią to samo, co nie raz w USA sobie już udowodnili ;) Co do F20, to się tak składa, że w Europie nigdy nie było innego silnika, tylko w USA robili F22, a te nie przebija magicznej liczby 9000 obrotów ;D
więc nie mozna powiedziec ITS OVER 9000 ;D
@xortis: za
  • Odpowiedz
@integra: tak samo nie trzyma jak f22, bo te silniki nie trzymają powodu z tego samego powodu - bycia zarżniętymi i utratą kompresji. Cena modów to to samo, nie zależnie który silnik, po prostu tuning n/a zawsze był drogi i przynosił średnie efekty. Najgorsze z Skami jest to, że każda ma silnik do remontu mniej lub bardziej, bo nikt tym po bułki nie jeździł. Więc szuka się prostej i nie
  • Odpowiedz
@integra:
@quit13: Jednym z bardziej opłacalnych modów w suce jest krótsze przełożenia dyfra (no chyba że auto tylko dd to wtedy mija się to z celem).
Co do 2zz to za 7,5 dostaniesz sam silnik. Gotowy swap to już okolice 15k (plus ewentualne przyszłe zabawy z głowicą). Dla porównania koszt k20 na gotowo to okolice 20k.
  • Odpowiedz
@Aerodeckvv: Na ebayu są aukcje, gdzie za 7.5 masz wszystko co do silnika potrzeba a za 250funtów wiecej szóstke skrzynie. Za 10tys pln są MR2 z 2ZZ. już wsadzonym ale jakieś rozbite lub niekompletne.
  • Odpowiedz