Wpis z mikrobloga

@TheLaw: Swoją drogą gameplay też często cierpi przez ograniczenia konsoli. Gry wydawane na PCta też cierpią przez ograniczenia konsoli -- bo PC nie może być lepszy od konsoli.

Tak czy siak, wole pecety bo dostaję to, za co zapłaciłem. I mam nad tym pełną kontrole.

Widzę, że żaden z nas nie zmieni poglądów na ten temat, więc proponuję zakończyć tę "dyskusję". @plnk pewnie się już ze śmiechu gdzieś w
  • Odpowiedz
@plnk pewnie się już ze śmiechu gdzieś w kącie skręca ( ͡º ͜ʖ͡º)


@gumilii: no właśnie nie, liczyłem na heheszki, a tu jakieś dyskusje. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Aż trochę żałuje, że mam hard pajaców na #czarnolisto ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Poza tym z tą kontrolą też bym tak nie wyskakiwał. To była prawda
  • Odpowiedz
@plnk @gumilii Najlepiej mieć i to i to. Mój znajomy ma zarówno kompa jak i PS4, gra na obydwu z przewagą konsoli (gł ównie FIFA, NBA, GTA, ostatnio skończył Transistora, polecam motzno). I nic go nie ogranicza. Morzna? Można, trzeba tylko zdjąć klapki z oczu( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sam jakiś czas temu uświadomiłem sobie, że wiele tracę ograniczając się do samego blaszaka. Nie neguję pecetów, tylko
  • Odpowiedz
@plnk: Ja niedawno zainteresowałem się japońszczyzną, a to wychodzi głównie na konsole Sony ewentualnie Nintendo. Sam chętnie kupił skreśloną przez wielu Vitę dla Persony 4 Golden i innych jRPGów, których od niedawna jest wysyp na Vitę. Wniosek: warto poszerzać growe horyzonty, także wśród platform ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@TheLaw: ale 1080/60 to też element gameplay'u (tak jakby, no, może bardziej wpływa na niego niż jest elementem, ale nie mogę grać wiele gier jak nie są przynajmniej w 50 fps)
  • Odpowiedz
@Karkoon: Gameplay i grafika wg mnie to dwie różne rzeczy. Jeżeli to pierwsze jest dobrze zrobione to mnie guzik obchodzi czy to ma 30 czy 60 fps. Grafikę traktuję jako nieobowiązkowy miły dodatek
Po prostu zrobiłeś się graphic whore i mocno zawężasz sobie growe horyzonty, a do takich ludzi ciężko przemówić. Jakbym miał PS3 i PS4 to bym łykał exy bez popity a ty będziesz miał figę z makiem (
  • Odpowiedz
@Maister37: Tak więc 30 klatek na konsolach nie jest obowiązkiem, a jedynie świadomym wyborem developerów

Oczywiście. I dlatego preferuję PC, gdzie posiadam 60 FPS pomimo świadomego wyboru deweloperów.

Decyzja, która na pecetach nie ma miejsca, bo nie ma żadnej wartości którą dałoby się przeciąć na pół. Każdy komputer jest inny i developer może co najwyżej powiedzieć: “w takim razie ci nie pójdzie”. Z tych dwóch opcji wolę już trzydzieści
  • Odpowiedz
  • 1
radycyjne tekstury z wysoką liczbą detali zastąpiono bardziej miękkim, filmowym podejściem


o k---a nie wytrzymje XDDDDDDDD
  • Odpowiedz