Wpis z mikrobloga

@gumilii: Argument o 15fps jest wzięty z czapy. Dla mnie zawsze gameplay >> grafika. Ja z gimbusiarskiego przekonania, że wyznacznikiem dobrej gry jest wypalająca oczy grafa już dawno wyrosłem
  • Odpowiedz
@TheLaw: No ja widziałem co innego, komentarz gościa który to przechodził:

Took me a little over 5 hours on my first playthrough. Not much replayability. You can’t level up any skills or anything and there is no New Game+


Jedyny + jest taki, że przejdziesz w jeden-dwa wieczory i od razu możesz sprzedać.
  • Odpowiedz
@TheLaw:
Po 1. z tego co kojarze, to NeoGAF to siedlisko konsolowców. -- kiepski argument
Po 2. nie wiem w którym miejscu pcmasterrace nawiązuje do nazizmu.
Po 3. Szkaluje konsole, bo to kicz reklamowany na zajebisty produkt. Za taką samą cenę można złożyć lepszego pieceta.
  • Odpowiedz
Ja z gimbusiarskiego przekonania, że wyznacznikiem dobrej gry jest wypalająca oczy grafa już dawno wyrosłem


@TheLaw: Ty wyrosłeś, a developerzy nie. Wciąż głównie grafiką (oraz turboreżyserką) kuszą graczy na pokazach, a później okazuje się, że gra nie do końca tak wygląda (również gameplayowo). Poza tym mogliby jeszcze zejść z efektami w dół i dać to 1080/60. Dlaczego tego nie robią (skoro grafika nie jest ważniejsza od gameplaya)? Tylko proszę bez
  • Odpowiedz
@TheLaw: Ah, to ten artykuł przez który pcgamer został zjechany? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dla mnie zawsze gameplay >> grafika. Ja z gimbusiarskiego przekonania, że wyznacznikiem dobrej gry jest wypalająca oczy grafa już dawno wyrosłem


To czemu bronisz nowych konsol, które powstają tylko po to, żeby mieć lepszą grafikę?
  • Odpowiedz
@plnk: Najrozsądniej by było singiel 30fps z bajerami, a multi 60fps z mniejszą ilością.
Co tak się ludzie uwzięli na te mityczne 60fps? W ścigałce, mordoklepce, fifie czy nba to rozumiem.
  • Odpowiedz
@gumilii: Na kompie tak, więc wiem jak to wygląda, po prostu nie rozumiem tego hype'u
Po prostu deweloperzy wolą dla stabilności 30fps, bo z optymalizacją szkoda czasu i pieniędzy.
Generacja PS3/360 ich rozleniwiła to ich problem, ale żeby odrzucać konsolowe exy "bo nie ma 60fps" to GŁU-PO-TA
  • Odpowiedz
Najrozsądniej by było singiel 30fps z bajerami, a multi 60fps z mniejszą ilością.


@TheLaw: jest to jakiś pomysł. Nie wiem czy w BF4 i CoD:MW tak nie jest (nie gram w żadną z tych gier).
  • Odpowiedz
@plnk: Nie wiem, dawno nie grałem w CODa czy BFa
Jak pisałem kwestia optymalizacja, bo głupotą byłoby wydawać sprzęt za słaby (w oczach pececiarzy) po roku.
Po prostu na blaszakach obchodzi się to na skróty, wsadzając lepsze CPU i GPU. Nawet ktoś z Ubi gadał, że po co optymalizować na PC skoro można lepszy sprzęt wsadzić
  • Odpowiedz
@TheLaw: TLoU ponoć jest 60fps, ale devy i tak zalecają 30, żeby było bardziej "filmowe".

W tym całym "hype'ie" chodzi o to, że większość konsolowców nie widzi więcej niż 30 fpsów. Ewentualnie jest jeszcze druga kategoria, która uważa, że ilość fpsów tylko przyspiesza gre (co było prawdą kilkanaście lat temu).

Chodzi też o to, że dostają w połowie zjedzoną bułkę za 200% ceny i mówią, że jest lepsza od całej
  • Odpowiedz
@gumilii: No dobra, fajnie jak jest 60fps, ale jak gra jest dobra w sensie gameplayu, to mnie guzik obchodzi, ładną grafikę i framerate traktuję jako ewentualny miły dodatek. Jakbym miał chociaż PS3 takie TLoU łyknąłbym bez popity. Ci, którzy nie zagrają w grę ekskluzywną na PS4 tylko dlatego że nie ma 60fps, mają po prostu wąskie horyzonty growe i tyle. PRAWDZIWY GRACZ KOCHA GRY NIEZALEŻNIE OD PLATFORMY, może to być
  • Odpowiedz