Aktywne Wpisy
Lewusx +46
Pijcie ze mną kompot MIRUNIE!
Kolejny duży krok w rozwoju.
Od dziś jestem ambasadorem marki - HUMAN PROTECT.
Współpraca
Kolejny duży krok w rozwoju.
Od dziś jestem ambasadorem marki - HUMAN PROTECT.
Współpraca
qpis +116
Izka wrzuciła poprawiony screenshot z zakrytą kwotą.
Szkoda tylko że nie usunęła pierwszego zrzutu, na którym widać jakim to zawrotnym kapitałem obraca ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#frajerzyzmlm #izadamczyk #izaadamczyk
Szkoda tylko że nie usunęła pierwszego zrzutu, na którym widać jakim to zawrotnym kapitałem obraca ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#frajerzyzmlm #izadamczyk #izaadamczyk
Sorry za spamik, ale i tak nikt nie wrzuca zagadek. To nie jest do końca konkurs, a bardziej pytanie. Jakie znacie starsze dostawcze ople, które mają tego typu tylne zawieszenie? Zdjęcie jest akurat z Movano, mam podobną belkę ze złomu, raczej na pewno opla (a na pewno GM), zastanawiam się nad wytrzymałością tego i dopuszczalnym obciążeniem (ktoś z rodziny robi sobie robi z tego przyczepkę). Nie wiem, czy przyjąć dane z Movano, czy też możliwe, że jest to z jakiegoś lżejszego auta?
1) to był zrebrandowany model
2) nie wiem jakie miał zawieszenie :S
@zolwik89: Z tego co szukam, to póki co tylko w dostawczakach znajduję takie zawieszenie, więc może niestotny jest model, tylko można założyć że powinno być te 3,5 tony, czyli ~1,75 na taką oś. Z drugiej strony, może w jakichś
Więc to chyba będzie Movano, albo bliźniaczy Renault Master II. Patrzyłem w prospekty, i tam dla różnych wersji silnikowych były różne dopuszczalne naciski na tylną oś - od 1650 do 1950 kg. Ale jak myślisz, czy możliwe, że w różnych wersjach silnikowych (różnica tylko w silniku, nie w budzie