Wpis z mikrobloga

@promocyjnaaga: z tymi kombinacjami lepiej uważać, próbowałem 3x złożyć zamówienie w 3 różne dni, kod normalnie wchodził, a po opłaceniu wyskakiwała informacja, że z kodu już skorzystałem wcześniej. na email nie przyszedł żaden numer zamówienia tylko potwierdzenie płatności z PayU(do żadnego zamówienia nie doszło). wszystkie transakcję płacone kartą więc na początku są zablokowane, ale Ci oszuści(hehe) ściągają je z karty zamiast odblokować. czemu oszuści? bo na emaile odpisali tylko raz, potem
@Ainok_Elaw: U jest mnie dokładnie to samo. Raz odzyskałem pieniądze przez chargeback. Teraz sytuacja się powtórzyła: kasę zablokowali i ściągnęli, ale zamówienia nie wysłali do pizzeri, bo niej jestem nowym klientem, więc po raz kolejny muszę odzyskać kasę poprzez chargeback. Z tego co zauważyłem, to sytuacja nie występuje, gdy płacimy poprzez PayPala (nie trzeba mieć konta), więc polecam ten sposób.