Wpis z mikrobloga

@saltacme: Ja nie umiem zmusić vraya do sieciowego renderingu. Kiedyś mi się udało ale na czystych instalacjach. Nie wiem czemu nie mogą jakoś tego uprościć, taka corona w wersji alfa, ogranicza się do 3 kliknięć i wszystko lata jak talala, bez żadnego żonglowania plikami po sieci.
@cfani4k: muszę przyznać, że Distributed Rendering w VRay to masakra - jeszcze przy małych scenach - typu shoty studyjne, gdzie nie ma np 15kk poly to od razu się slejvy podłączają i nie ma problemu - na ekranie od pierwszych sekund lata kilkadziesiąt busketów. Ale przy większych projektach architektonicznych, gdzie podpiętych jest nawet 10 xrefów, a łącznie nawet 25kk poly to buntują się jak rolnicy w Warszawie - właściwie nie wiadomo
@saltacme: prosze wytłumacz mi co to ten xref :D

btw. korzystasz z railclone?

korzystałem z polskiej renderfarmy iii... napisali, ze 3dsmax i vray daje tam rade. to zrobilem jak w instrukcji napisane, wstawilem i sie renderuje, co do czego renderowalo bez vraya, to jeszcze raz instrukcje przeczytałem i dupa, dobrze wszystko zrobiłem :>

słabe drzewo (liscie) skąd brałeś? xfrog daje nawet radę, ale zastanawiam się, forest pack pro? jak z nim
@maciejpiotr_: xref - http://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/files/GUID-F9CE15BD-FD57-4671-8F3A-8E742B766555-htm.html ;)
krótko - są do osobne pliki które "podpinasz" pod główny plik, nie obciążając procesora i ramu oraz grafiki zbytnio - ja w projektach arch zawsze mam wypracowany workflow xrefów - osobno teren, roślinność, samochody, budynki - jeżeli potrzebujesz coś zmienić, to otwierasz szybko konkretnego xrefa i zmieniasz, a nie ładujesz całą scenę przy okazji dobijając podzespoły :)

Co do drzew - mamy gotowe kolekcje - evermotion,