@tullsta: bo to malutki crop z 5000x3750 :) jeszcze pol godzinki i bedzie gotowy. Reszta farmy liczy inny projekt, dlatego ja u siebie na lokalu męczę to ujęcie :) tutaj mały progres :)
@saltacme: Ja nie umiem zmusić vraya do sieciowego renderingu. Kiedyś mi się udało ale na czystych instalacjach. Nie wiem czemu nie mogą jakoś tego uprościć, taka corona w wersji alfa, ogranicza się do 3 kliknięć i wszystko lata jak talala, bez żadnego żonglowania plikami po sieci.
@cfani4k: muszę przyznać, że Distributed Rendering w VRay to masakra - jeszcze przy małych scenach - typu shoty studyjne, gdzie nie ma np 15kk poly to od razu się slejvy podłączają i nie ma problemu - na ekranie od pierwszych sekund lata kilkadziesiąt busketów. Ale przy większych projektach architektonicznych, gdzie podpiętych jest nawet 10 xrefów, a łącznie nawet 25kk poly to buntują się jak rolnicy w Warszawie - właściwie nie wiadomo
korzystałem z polskiej renderfarmy iii... napisali, ze 3dsmax i vray daje tam rade. to zrobilem jak w instrukcji napisane, wstawilem i sie renderuje, co do czego renderowalo bez vraya, to jeszcze raz instrukcje przeczytałem i dupa, dobrze wszystko zrobiłem :>
słabe drzewo (liscie) skąd brałeś? xfrog daje nawet radę, ale zastanawiam się, forest pack pro? jak z nim
źródło: comment_uXOeyWUKVczOXZE0XRyE7elvoEcjvM9E.jpg
PobierzP.S. Płaska ta scena, pracuj nad swiatlem :)
tutaj mały progres :)
źródło: comment_a5efN65iHBDIo8c2LSWTRhT71Z0UvUbu.jpg
Pobierzźródło: comment_H1oyWBv0GeH2dVYQOHRaLiuHKglAfr4E.jpg
Pobierzbtw. korzystasz z railclone?
korzystałem z polskiej renderfarmy iii... napisali, ze 3dsmax i vray daje tam rade. to zrobilem jak w instrukcji napisane, wstawilem i sie renderuje, co do czego renderowalo bez vraya, to jeszcze raz instrukcje przeczytałem i dupa, dobrze wszystko zrobiłem :>
słabe drzewo (liscie) skąd brałeś? xfrog daje nawet radę, ale zastanawiam się, forest pack pro? jak z nim
krótko - są do osobne pliki które "podpinasz" pod główny plik, nie obciążając procesora i ramu oraz grafiki zbytnio - ja w projektach arch zawsze mam wypracowany workflow xrefów - osobno teren, roślinność, samochody, budynki - jeżeli potrzebujesz coś zmienić, to otwierasz szybko konkretnego xrefa i zmieniasz, a nie ładujesz całą scenę przy okazji dobijając podzespoły :)
Co do drzew - mamy gotowe kolekcje - evermotion,