Wpis z mikrobloga

Poszukuję auta do 10k cebulionów (pierwszy samochód). Nie mam ciężkiej nogi, ale zależy mi na tym by auto było w miarę komfortowe i najmniej problematyczne. Zalecany podtlenek LPG. Wśród propozycji widnieje:

- Toyota Camry
- BMW e39 520d
- BMW e46 1,8 TSI
- Volvo S40
- Saab 9-5

Na co się zdecydować? Jakieś inne sugestie?


#samochody #auta #uzywanesamochody
  • 29
  • Odpowiedz
@patrykolos: W e39 na korzyść diesla jest jeszcze dogrzewanie silnika(webasto) jeśli posiada, bo dzieki temu szybko sie rozgrzewa. Według mnie 2.0d w e39 to troche zaprzeczenie tego auta, mocowo nie jest tak źle, 205km/h i 11s do setki ale już 4 cylindry, skrzynia 5 biegowa i klekot troche odejmują klasie tego auta z tym silnikiem, w benzynie to auto świetnie brzmi icichutko sunie do przodu jak limuzyna. Spalanie w gazie będziesz
  • Odpowiedz
@Kejran: na pewno zgodzę się co do dźwięku, ale 2.0 diesel w E39 daje rade. Nie wszystko co mówisz jest prawdą, wbrew pozorom bardzo fajnie sobie dieselek radzi, przede wszystkim charakterystyka silnika jest bardzo przyjemna, pojazd posiada małą turbo dziurę, szybko reaguje na gaz, ochoczo się wkręca i pod obciążeniem ma fajny dźwięk jak na R4. Auto nie potrzebuje też 11s do setki, a definitywnie poniżej 10s. Sprawdzałem kilkokrotnie, i do
  • Odpowiedz
@Leafdrop: Z dieslami jest ten plus, że zawsze można chip zrobić i ze 136KM robi się bez problemu 170KM.
Znaleźć się znajdzie, nawet kiedyś za 11 mogłem kupić polifta.
  • Odpowiedz
@Kejran: ja za swoją, która była jedną z najtańszych na allegro dałem właśnie 11k. W aucie było już dużo powymieniane(turbo, pompa wtryskowa, amortyzatory), ale i tak wymagała doinwestowania. 1k poszło w same zawieszenie(tulejki, wahacze), opony też były śmietnikami(700zł używki), regeneracja reflektorów(500zł) ze względu na połamane regulatory i kilka prac blacharskich(800zł). Na wstępie włożyłem 3k aby doprowadzić ją do stanu. A i tak jeszcze nie wszystko zostało wykonane, wyświetlacz miał błędy pikseli(300zł),
  • Odpowiedz
@Kejran: ale to przedlift, 2.0d występowały tylko w lifcie i ich ceny trzymają się w granicach 3000euro. Do tego nie wiadomo jak podchodzimy do sprawy "wszystko porobione", jak bym chciał, to nic nie zostało by zrobione a pojazd dalej by jeździł bez problemu. No i teraz za 1000euro można już 528i kupić (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@Leafdrop: Jak to mówią, nic nie stuka, nic nie puka. Jeździ jak trzeba, hamuje jak trzeba, skręca jak trzeba, jedynie co bym wymienił to radio na oryginalne ze zmieniarką CD i może w LPG zainwestuje.
  • Odpowiedz