Wpis z mikrobloga

Powiem Wam coś o twórczości własnej. Oczywiście nie chodzi o malowanie obrazów, ale o programowanie. ;)

Od kilku lat jestem programistą Android, tworze też swoje własne aplikacje. Kiedyś jak zaczynałem kodzić myślałem, że największym sukcesem byłoby gdybym zarabiał kokosy na apkach. Teraz kiedy jestem już w naszej zwykłej rzeczywistości wiem, że są rzeczy, które dają o wiele więcej satysfakcji.

We wszystkich swoich aplikacjach implementuje zawsze jakieś analyticsy, statystyki itd. Nic nie daje mi większej satysfakcji niż obserwowanie jak ludzie korzystają z mojej aplikacji w swoim codziennym życiu.

Zobrazuje sytuację na przykładzie jednej ze swoich aplikacji typu "alam clock".

#android #java #programowanie #tworczoscwlasna
Koniuu - Powiem Wam coś o twórczości własnej. Oczywiście nie chodzi o malowanie obraz...

źródło: comment_5Y1EX0iwVAe0LZAs69fHTxzr3PIGArff.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Koniuu: Miałem pytać o programowanie w Androidzie, bo może kiedyś coś tam bym w końcu zrobił, ale nigdy mi się nie za bardzo chciało, poza tym... niezbyt się widziałem w tej roli...

No ale jak już się "napatoczyłeś" (:D), to może powiesz tym, którzy chcieliby wiedzieć, o prostej sprawie - jak zacząć? W czym pisać? W jakim języku pisać (bo podobno można też w innych-niż-java) i ogółem - czy jest
  • Odpowiedz
@Linux__Shines: na Androida to tylko w Javie, niby jest możliwość pisania w innych (szczególnie Scala, Groovy), ale to tylko tak hobbystycznie. Nauczysz się w czymś innym, pójdziesz pracować jako programista, a tu wszystko w Javie.
Pieniężne spełnienie to jak pójdziesz do pracy jako owy programista i będą Ci za to płacić :D A jak chcesz robić samemu i wypuszczać to nie ma co liczyć na kokosy. Duchowe spełnienie IMO jest
  • Odpowiedz
@notavailable: Dwa uprawnienia: internet i płatności wewnątrz aplikacji :), to chyba nie jest jakiś skandal :)