Aktywne Wpisy
6aesthetic9 +82
z początku byłem zachwycony AI ale jak teraz widze jak wygląda internet to jestem załamany
KingaM +9
Aaaaaa, już naprawdę nie wytrzymuję i czuję, jakby nie dało się uciec z własnej głowy. Zawsze myślałam, że jestem stabilna, ale okazuje się, że wszystko ma swoje granice – moje ego jest teraz w rozsypce, nie spałam prawie nic, a czeka mnie jeszcze harówka. Mam dość tego stanu, serio.
Zawsze myślałam, że jestem silna albo przynajmniej normalna, ale teraz widzę, że bez pomocy specjalisty chyba sobie nie poradzę. I to ja –
Zawsze myślałam, że jestem silna albo przynajmniej normalna, ale teraz widzę, że bez pomocy specjalisty chyba sobie nie poradzę. I to ja –
Od kilku lat jestem programistą Android, tworze też swoje własne aplikacje. Kiedyś jak zaczynałem kodzić myślałem, że największym sukcesem byłoby gdybym zarabiał kokosy na apkach. Teraz kiedy jestem już w naszej zwykłej rzeczywistości wiem, że są rzeczy, które dają o wiele więcej satysfakcji.
We wszystkich swoich aplikacjach implementuje zawsze jakieś analyticsy, statystyki itd. Nic nie daje mi większej satysfakcji niż obserwowanie jak ludzie korzystają z mojej aplikacji w swoim codziennym życiu.
Zobrazuje sytuację na przykładzie jednej ze swoich aplikacji typu "alam clock".
#android #java #programowanie #tworczoscwlasna
No ale jak już się "napatoczyłeś" (:D), to może powiesz tym, którzy chcieliby wiedzieć, o prostej sprawie - jak zacząć? W czym pisać? W jakim języku pisać (bo podobno można też w innych-niż-java) i ogółem - czy jest
@matek-1000: Crashlytics (fabric.io)
Pieniężne spełnienie to jak pójdziesz do pracy jako owy programista i będą Ci za to płacić :D A jak chcesz robić samemu i wypuszczać to nie ma co liczyć na kokosy. Duchowe spełnienie IMO jest