Wpis z mikrobloga

@alienv: Mantle zanim przyszło już umarło
Być może jakby był otwarty (jak to miało być hucznie zapowiadane) to by był zamiast tego OpenGL'a

Niemniej jakiś czas temu był wpis, gdzie inżynierzy NV, AMD i Intela odkryli jak przyspieszyć OGL'a (zwykłego) 15 krotnie (faster than Mantle?)
Mantle zanim przyszło już umarło


@fervi: Jeszcze dycha, ale sukcesu w tej formie nie wróżę. Zresztą AMD chyba sam to widzi i pracował/pracuje z Khronos nad glNext. Było by to dziwne, gdyby jedna firma pracowała i nad Mantle i nad glN, które przecież będą konkurować ze sobą. Parę miesięcy temu już pisano o tym że AMD chce przeobrazić mantla w glN (lub odwrotnie).
W podlinkowanym artykule jest też ciekawa teza o
@alienv: Na tej konferencji ma być też koleś od Epic Games i EA, więc mają wsparcie.
Prawdę mówiąc zupełnie się nie znam na tych technologiach, ale życzę Valve jak najlepiej.

PS. Czy jest szansa, że pokażą jakieś graficzne konkrety, czy to raczej będzie czysto technologiczno-teoretyczna gadka? Czyli omawianie jakichś algorytmów itp? Chciałbym, żeby w tym roku się wreszcie coś ruszyło z Source 2 ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@mayo: na końcu jest napisane :

We will present a technical breakdown of the API, advanced techniques and live demos of real-world applications running on glNext drivers and hardware.

Więc to nie będzie pierdu-pierdu o cyckach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wsparcie mają bo niektórzy już widzą że wieloplatformowe API znacznie ułatwia tworzenie gier, a obecnie jest na to szansa.
@mayo: a co tam jest "otwarte" ? z tego co wiem to system który ma byc "wszędzie" i z każda swoja wersja ma sie integrowac.
ale z tego co widzę to robi to tymi samymi metodami co poprzednio - np ntfs został sporo zmieniony, przez co niemożliwy jest póki co dualboot z windows7 nawet, i niektórzy producenci to widzą i próbują wierzgać aby się nieco uniezależnić od pomysłów M$, które nierzadko