Aktywne Wpisy
jacekparowka +532
Zaczynamy kolejny tydzień nowoczesnego niewolnictwa czyli pracy na etacie, dlatego wszystkim tyrającym na kogoś przypominam zasady zachowania zdrowia psychicznego w k0łchozach:
1. Żadnych własnych inicjatyw, robić tylko to co ktoś wam każe
2. Zero starania się przy jakichkolwiek zadaniach, robić byle jak
3. Udawać że się coś robi w jak największym możliwym wymiarze czasowym i w tym czasie nie robić nic związanego z r0botą
A wszystkim cuckoldzikom starającym się w r0bocie ponad absolutne minimum przypominam, że wasz szef zarabia na was 10x więcej niż wam płaci (pic rel), a jak mu zacznie gorzej iść to was wywali bez mrugnięcia okiem, nieważne jak się staraliście
1. Żadnych własnych inicjatyw, robić tylko to co ktoś wam każe
2. Zero starania się przy jakichkolwiek zadaniach, robić byle jak
3. Udawać że się coś robi w jak największym możliwym wymiarze czasowym i w tym czasie nie robić nic związanego z r0botą
A wszystkim cuckoldzikom starającym się w r0bocie ponad absolutne minimum przypominam, że wasz szef zarabia na was 10x więcej niż wam płaci (pic rel), a jak mu zacznie gorzej iść to was wywali bez mrugnięcia okiem, nieważne jak się staraliście
juda-goldbergstein +484
Prezentować będzie Valve, więc może być ciekawie - zwłaszcza jeśli chodzi o #steammachine i generalnie #linux (przynajmniej ja na to liczę)
być może demkiem będzie #halflife3confirmed :)
link
#steam #gdc2015
Być może jakby był otwarty (jak to miało być hucznie zapowiadane) to by był zamiast tego OpenGL'a
Niemniej jakiś czas temu był wpis, gdzie inżynierzy NV, AMD i Intela odkryli jak przyspieszyć OGL'a (zwykłego) 15 krotnie (faster than Mantle?)
@fervi: Jeszcze dycha, ale sukcesu w tej formie nie wróżę. Zresztą AMD chyba sam to widzi i pracował/pracuje z Khronos nad glNext. Było by to dziwne, gdyby jedna firma pracowała i nad Mantle i nad glN, które przecież będą konkurować ze sobą. Parę miesięcy temu już pisano o tym że AMD chce przeobrazić mantla w glN (lub odwrotnie).
W podlinkowanym artykule jest też ciekawa teza
Prawdę mówiąc zupełnie się nie znam na tych technologiach, ale życzę Valve jak najlepiej.
PS. Czy jest szansa, że pokażą jakieś graficzne konkrety, czy to raczej będzie czysto technologiczno-teoretyczna gadka? Czyli omawianie jakichś algorytmów itp? Chciałbym, żeby w tym roku się wreszcie coś ruszyło z Source 2 ( ͡° ʖ̯ ͡°
Więc to nie będzie pierdu-pierdu o cyckach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wsparcie mają bo niektórzy już widzą że wieloplatformowe API znacznie ułatwia tworzenie gier, a obecnie jest na to szansa.
ale z tego co widzę to robi to tymi samymi metodami co poprzednio - np ntfs został sporo zmieniony, przez co niemożliwy jest póki co dualboot z windows7 nawet, i niektórzy producenci to widzą i próbują wierzgać aby się nieco uniezależnić od pomysłów M$, które