Wpis z mikrobloga

@Mithrindil:

Dwa posty dalej pytają czy wymienianie oleju to mit bo zbliża im się 15k od wymiany i szkoda kasy na nowy olej.


Za takie pytania, to chyba powinno się degradować delikwenta co najmniej do podstawówki. IMHO w starszych autach powinno sie wymieniać olej nawet co 10k km.
@GOTOVE: Spoko, jak ktoś faktycznie ma zadbane auto w oryginalnym stanie to można to określić youngtimerem - klasyk to jednak coś więcej. Problem w tym że jarają się "klasykami" a w zderzaku paski ledów DRL, z tyłu wsadzone jakieś chińskie lampy bo oryginały wypłowiały. W środku wstawione srebrne kosmiczne JVC no bo he he empetrójeczki się nie odtwarzały. I oczywiście w bagażniku wrzucona bez pomysłu skrzynia żeby dobrze basiło.... Albo tuning
Ładnie utrzymane seryjne B3 moim zdaniem ma już prawa do statusu youngtimera.


@GOTOVE: B3 owszem, ale 20 lat mają teraz ostatnie b4 i najstarsze b5 :) moje poprzednie auto za rok skończy 20 i trzyma się rewelacyjnie
@Mithrindil: a tu się w pełni zgodzę, jedyne elementy tuningu jakie dopuszczam w autach robionych na klasykach to felgi (zawsze można przecież zdjąć) i ewentualnie elementy oferowane przez producenta w swoim czasie.
@Mithrindil: No więc skoro miałeś to na pewno wiesz że to auto nie do zajechania i nie dziwię się ludziom którzy uważają je za klasyke motoryzacji, jeszcze pare lat i można rejestrować już jako zabytek więc jednak jakby nie było jakąś klasyką jest.

a i na studiach się nie zdaje matury.
@Wextor: To nie wiem jak zdałeś maturę bez czytania ze zrozumieniem. W każdym poście piszę o posiadaczach a nie o samym samochodzie - równie dobrze mogłem napisać w pierwszym poście o Golfach III, Passatach B3, Calibrach czy innych autach z początku lat 90. Jeżeli pytasz o samochód to uważam że jest porządne auto dobrej jakości ale to jednak trochę za mało na miano klasyka.