Wpis z mikrobloga

@Metsan: Na ilu to graczy i ile średnio trwa rozgrywka ? Ewentualnie co możesz jeszcze polecić ? Po pierwszym jak pieniążki się pojawią to mam zamiar zakupić coś dobrego tak żeby 4 osoby mogły swobodnie z 2 godzinki pograć. A jestem jak na razie zielony w temacie planszówek ;)
@Niedzwiedz87: Doświadczenie żadne - w planszówkach jestem zupełnie zielony. Kiedyś grałem w fabularne opowiadanki (Warhammer). Fajt lub na przykład 2vs2 jeśli są takie opcje :) Budżet myślę, że max 220pln
@rzeznikmocy: wiem że można grać, ale imho lepiej w 5-6 :P

@Kokon89: 2x2 fajne opcje to Tezeusz i/lub Neuroshima HEX

na 4 jeżeli przysiądziesz do instrukcji i będziesz cierpliwy (ew oberzysz filmik z zasadami/poczytasz faq) to Pan Lodowego Ogrodu (może być ciut ponad budzet). Musisz zabrac poprawkę na to że to jest dość trudna gra, ale dajaca satysfakcje z móżdżenia

jeżeli coś prostszego to Small World, bardzo fajna i humorystyczna
@Kokon89: no jak nagle okazuje się że masz berseker halflings albo diplomatic ghouls (mam angielską wersję :P) to jest brecha
na plus jest też to teraz że wyszło duuuużo dodatków po polsku wiec jak ci się ograją podstawowe rasy i umiejetnosci (co będzie trudne bo kombinacji jest sporo) to dokupujesz dodatek za 30pln gdzie masz dodatkowe umiejetnosci i rasy i grasz dalej :P
@Kokon89: @Niedzwiedz87: Nie polecam tych filmów :) odkąd zobaczyłem top5 gier Fantasy to stwierdziłem że jakaś gimbusiarnia bierze w nich udział. Na 4 osoby polecam Chaos w Starym Świecie, od Neurishimy na 4 osoby wolalbym Stronghold. Na więcej osób nieźle się sprawdzą też Listy z whitechapel. Smallworld i munchkin też powinien być Ok, a jak masz większy budżet to sprawdź Descent.
@RottenKitten: Kolega jest początkujący, serio chcesz by się męczył z instrukcją Strongholda? :D polecalem PLO powyżej który przypomina Chaos w starym świecie, ale tez z zastrzeżeniem że może by trudny na początek.