Wpis z mikrobloga

#rajdy24: Polski Związek Motorowy przedstawił regulamin rajdów okręgowych, czyli aktualnej drugiej ligi (Rajdowy Puchar Polski został zlikwidowany) i jednocześnie drugiego kroku w karierze kierowcy czy pilota rajdowego, po rajdach amatorskich. Rajd okręgowy będzie mieć długość od 20 do 45 kilometrów, jeden odcinek od 2 do 7km. Wpisowe to 600 złotych (do 30) i 800 (powyżej 30km), samochody z homologacjami PZM / FIA (lub bez, jednak te nie będą liczone w generalce), z pełnym wyposażeniem bezpieczeństwa (homologacje mogą być wygasłe). Aby jeździć w takich rajdach trzeba przejechać min. sześć KJSów (imprezy amatorskie) i zdać egzamin. Najpopularniejszym cyklem są Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Śląska.

Dokładny opis regulaminu ze zmianami znajdziesz tutaj. Masz pytania dotyczące startów w KJS, RO, RSMP, ERC, WRC? Pytaj, postaram się odpowiedzieć.

#rajdy #motoryzacja #kjs #januszewrc
  • 5
@beemarr: od tego sezonu pilot musi przejść taką samą ścieżkę jak kierowca, czyli 6 startów w KJS (za kierownicą). Licencja RN będzie najtańszą, bo pierwsza w kolejności. Do tej pory działała tania licencja P (zdawałeś egzamin i mogłeś jeździć jako pilot), ale została niestety zlikwidowana.